تاریخ انتشار: 1395/11/30 21:47
اختصاصی| هفته بیست و پنجم لیگ یک؛
کد خبر: 228218

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-بادران؛ نبردی برای فرار از سقوط و جا نماندن از صعود

در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، یکشنبه 1 اسفند و از ساعت 14:15 در اولین دیدار هفته دو تیم نفت مسجدسلیمان و بادران تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم میروند و نبرد بالا و پایین جدول را برگزار می کنند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-بادران؛ نبردی برای فرار از سقوط و جا نماندن از صعود

به گزارش فرتاک ورزشی، نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ یک به دلیل بارش شدید باران دیدار خود در مقابل پارس جنوبی را لغو شده دید و در هفته ما قبل آن نیز در مقابل تیم قعر جدولی استقلال اهواز به نتیجه تساوی 1 بر 1 تن داد، اما بادران تهران در خانه و در شرایطی که تا دقیقه 93 از حریف خود اکسین البرز یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر پیش بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

بررسی موقعیت مکانی در جدول:

طلایی پوشان مسجدسلیمانی در حال حاضر با انجام 22 بازی و کسب 21 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ دسته یک قرار دارند و تیم مدعی بادران با انجام 24 بازی و کسب 36 امتیاز در رده ششم جدول جا خوش کرده است و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر فصل آینده است.

بررسی عملکرد و نتایج:

آمار عملکرد دو تیم نشان از برتری تیم بادران دارد، تیمی که در کسب نتایج و عملکرد خطوط سه گانه خود سرتر از حریفان بوده و کفه ترازو را در دیدار فردا به سود خود سنگین کرده است.

نفتی ها با کسب 3 پیروزی، 12 تساوی و 7 باخت و البته با دو بازی کمتر نسبت به حریفان با 21 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است و در آن سوی میدان تیم بادران با 9 پیروزی، 9 تساوی و 6 شکست، با 36 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اکسین در رده ششم جدول قرار دارد.

بررسی خطوط حمله و دفاع:

نفتی های مسجدسلیمان با به ثمر رساندن 18 گل و دریافت 21 گل و تفاضل گل 3- عملکرد مناسبی تا بدین جای کار نداشته اند، اما بادران تهران با به ثمر رساندن 23 گل و دریافت 15 گل و تفاضل گل 8+ نسبت به نفت مسجدسلیمان عملکرد بهتری در خطوط حمله و دفاع از خود به جای گذاشته است.

بررسی تغییرات در جدول:

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و بدون احتساب دو بازی عقب افتاده اش و با توجه به این که دو تیمی که در جدول بالاتر از این تیم قرار دارند (ایرانجوان - خیبر) در این هفته باید به مصاف هم بروند ابتدا باید مقابل بادران به پیروزی برسد و سپس منتظر کسب نتیجه تساوی در دیدار حریفان باشد تا یک یا دو پله در جدول صعود داشته باشد، اما بادران که برای صعود کار سختی را در پیش دارد حتما برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهد امد و پس از کسب سه امتیاز باید منتظر شکست حریفان باشد تا اختلاف 4 امتیازی خود را با حریفان کاهش دهد.

نکته ویژه این دیدار:

تقابل نفت مسجدسلیمان و بادران تهران که برگزار کننده نبرد بالا و پایین جدولی ها هستند یه نکته ویژه دارد و آن هم تقابل سه طلایی پوش سابق که در فصل جاری لباس بادران را بر تن دارند با تیم سابق خود است.

در این دیدار رضا درویشی، مصطفی نوروزی و میلاد سلیمان فلاح بازیکنانی هستند که باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند و در میان این بازیکنان رضا درویشی با سه فصل و مصطفی نوروزی با دو فصل حضور در نفت مسجدسلیمان آشنایی خوب و کاملی با این تیم و جو ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان داردند.

قضاوت این دیدار بر عهده امیر عرب براقی میباشد و امیر فلاح و مهدی صناعی و امیر ایار وی را در قضاوت این دیدار همراهی خواهند کرد و ناظر داوری این دیدار نیز سعادت باغبان میباشد.

نویسنده: "محمد مکوندی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrdob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مربیان پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان به لغو بازی

ادیب: گلزنی کاری است که باید انجام دهم
اختصاصی/ مهاجم فجرسپاسی مطرح کرد؛