تاریخ انتشار: 1395/06/27 09:08
کد خبر: 261042

ستاره پرسپولیسی در دربی: زندگی‌ام نابود شده! چرا فردوسی پور سکوت کرده؟

بی‌شک علیرضا بیرانوند یکی از بهترین‌های پرسپولیس مقابل استقلال بود اما وقتی پای حرف‌هایش بنشینید دل پری دارد.
ستاره پرسپولیسی در دربی: زندگی‌ام نابود شده! چرا فردوسی پور سکوت کرده؟

علیرضا بیرانوند در گفت و گویی درباره اینکه گردنش درد می کرد اظهار داشت:من در یک صحنه بد جوری زمین خوردم.شاید هر کسی جای من بود تعویض می شد.دوست نداشتم تعویض شوم و تیم را تنها بگذارم ولی گردنم خیلی درد می کند.

وی درباره اینکه نخستین دربی اش را تجربه کرد گفت:همین طور است ولی من در بازی های مهم تری شرکت کرده بودم.موقعی که نفت به یک برد در تبریز نیاز داشت و بازی های ملی مخصوصا بازی با قطر من بازی کرده بودم.امروز من فقط جایگاه هواداران پرسپولیس را دیدم که جای سوزن انداختن نبود.سمت استقلالی ها خیلی خلوت بود.

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی این قدر کسل کننده بود گفت:به نظر من که در بازی بودم مسابقه خوبی برگزار شد.شاید چون بازی گل نداشت کسل کننده بود.به نظرم نتیجه مساوی عادلانه بود.استقلال هم فرصت های خوبی داشت.هر چند مالکیت ما بیشتر بود.امیوارم در آینده فرصت ها را گل کنیم.

وی درباره صحنه ای که توپ را از دست داد و نزدیک بود کاوه رضایی گل بزند اظهار داشت:در آن صحنه چون جابر انصاری بود خواستم توپ را قطع کنم.یکی از مدافعان ما توپ را از دستم در آورد و توپ جلوی کاوه رضایی افتاد.خدا را شکر جبران کردم و دروازه ام بسته ماند.مردم باید از کار من راضی باشند.هیچ وقت دوست ندارم گل بخورم.پرسپولیس تیم بزرگی است و هر چه برای این تیم بزرگ از دستم بربیاید را انجام می دهم.مدافعان پرسپولیس خیلی به من کمک می کنند.امیدوارم دل هواداران را با قهرمانی شاد کنیم.

بیرانوند درباره اینکه آیا طلبش را از نفت گرفته است یا نه گفت:

نمی دانم پولم از نفت را از چه کسی باید بگیرم. زندگی من دارد نابود می شود. 5 چک من برگشت خورده است. به باشگاه نفت می روم شرکت بهنام پیشرو می گوید که ما 16 میلیارد از پرسپولیس طلب داریم. آنها می گویند باید صبر کنیم که سند نفت به نام بهنام پیش رو می خورد یا نه. بعد طلبم را از پرسپولیس بگیرم.

من برای نفت زحمت کشیدم و سه سال برای این تیم بازی کردم. در این سه سال همه زحمتم این بود که نفت بهترین عملکرد را داشته باشد. نمی دانم باید پولمان را از چه کسی بگیریم. پولی هم نیست که بگوییم از آن بگذریم. یک میلیارد و هشتاد میلیون من از نفت پول می خواهم و هر کسی باشد از این پول نمی گذرد. در 12 سال حضورم در نفت این پول من از نفت بوده است. اگر تیم زیر نظر بهنام پیش رو نیست چطور بهترین هتل ها را می روند.

از دایی می خواهم با مصاحبه هایش کاری کند که پول ما را بدهند. تاج نامه ای داده بود که اگر تا 20 روز پول مطالبات را ندهند نفت نمی تواند در مسابقات حاضر شود.

فردوسی پور که تلاش کرد نفت منتقل نشود چرا در این باره سکوت کرده است. متاسفانه هر بار به باشگاه نفت مراجعه می کنیم می گویند گل رخسار بزرگ در انگلیس است. این روند درستی نیست و امیدوارم بدانند ما هم خانواده داریم و باید زندگی مان بگذرد. مسئولان بهنام پیشرو اعلام کردند که ما نامه تاج را پاره کردیم زیرا فاقد اعتبار است، آنها گفتند که با اسدی تماس گرفته‌اند و او با حسن‌زاده صحبت کرده که اگر قرار به نامه زدن است باید برای تیم‌ها نامه زده شود، در حالی که این مسئله شرط انتقال باشگاه نفت بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry98y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی‌ها داداش شدند+عکس