تاریخ انتشار: 1395/08/01 18:26
کد خبر: 253842

لیورپول-وستبرومویچ/ شاگردان کلوب در اندیشه صدرنشینی

لیورپول به دنبال کسب پیروزی خانگی مقابل وست برومویچ است.
لیورپول-وستبرومویچ/ شاگردان کلوب در اندیشه صدرنشینی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، لیورپول در آخرین بازی روز شنبه در هفته نهم لیگ برتر، میزبان وست برومویچ است. یاران کلوپ دوشنبه گذشته در لیگ برتر در خانه مقابل یونایتد متوقف شدند تا نوار پیروزی های این تیم پاره شود. در سمت مقابل وست برومویچ در سه بازی قبلی خودش به تساوی رسیده است و در شش قبلیش در لیگ برتر، تنها یک برد کسب کرده است.

لیورپول در شانزده مسابقه قبلیش در خانه شکست نخورده و شرایط خوبی را تجربه می کند. آن ها در ۱۴ مسابقه اخیرشان ده برد کسب کرده اند ولی در سه تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر، سه تساوی رقم خورده است.

واینالدوم از بند مصدومیت رهایی یافته و آماده است تا دوباره در ترکیب اصلی قرمزها بازی کند. لالانا نیز مشکلی برای همراهی لیورپول ندارد. اما شرایط میلنر هنوز برای این بازی مشخص نیست.

در سمت مقابل جانی ایوانز به دلیل دریافت کارت قرمز، از این مسابقه محروم است و احتمال می رود اولسن جایگزین وی در ترکیب اصلی شود.

 

آمار و اطلاعات بازی

لیورپول شش مسابقه است که در لیگ برتر مقابل وست برومویچ شکست نخورده ولی ۴ بازی از این ۶ مسابقه، با تساوی به پایان رسیده است.

در ده مسابقه وست بروم در لیگ برتر در آنفیلد، آن ها فقط دو بار پیروز شده اند: آپریل ۲۰۱۲ و فوریه ۲۰۱۳. هفت شکست و یک تساوی برای وست بروم، نتیجه سایر مسابقات است.

استوریج در دو تقابلی که با پیراهن لیورپول مقابل وست برومویچ به میدان رفته است، موفق به گلزنی شده است. البته او از فوریه ۲۰۱۴ مقابل این تیم به میدان نرفته است.

پولیس در هشت مسابقه اخیرش در لیگ برتر مقابل لیورپول، شکست ناپذیر بوده است. البته شش مسابقه از این هشت بازی، با تساوی به پایان رسیده است.

وست بروم در ده بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ برتر، فقط یک بار پیروز شده است. ۶ تساوی و ۳ باخت.

هیچ هافبکی به اندازه ناصر چادلی در این فصل روی گل های تیمش به صورت مستقیم تاثیرگذار نبوده است. ۴ گل و دو پاس گل.

لیورپول بعد از اکتبر ۲۰۱۵، برای اولین بار است که در شش بازی لیگ برتری، شکست نخورده است.

لیورپول در یازده بازی اخیرش خانگیش در لیگ برتر شکست نخورده است. این آمار بیشترین رکورد بازی بدون شکست بعد از آپریل ۲۰۱۴ است. (۱۴ مسابقه)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rygry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پلیس لیورپول بیانیه داد: مرسی  از همه که رعایت کردید!