تاریخ انتشار: 1396/08/21 14:53
کد خبر: 174069

نقش عجیب محمد نوری در کمیته فنی استقلال تهران

سخنگوی کمیته فنی استقلال از زمانی که این سمت را برعهده گرفته ، نقش عجیبی را در پیش گرفته است.
نقش عجیب محمد نوری در کمیته فنی استقلال تهران

محمد نوری بعد از سال ها خانه نشینی و دوری از فوتبال در این فصل به شکلی عجیب به عضویت کمیته فنی استقلال در آمده است و البته در این مدت نقشی عجیب تر در پیش گرفته است.

نوری مسوول این است که هر صحبتی در مورد حضور افراد کار بلد در  کادرفنی استقلال می شود را تکذیب کند، یک روز می گوید مجیدی گزینه نیست و حالا هم بحث حضور محمد تقوی در کادرفنی استقلال را از اساس تکذیب می کند.

محمد نوری وقتی با سوال در مورد حضور محمد تقوی در کادرفنی استقلال روبرو شد گفت:  شفر که تقوی را نمی‌شناسد. از اینکه او در انگلیس بوده و کار کرده، اطلاعاتی به شفر داده بودند. تقوی همبازی سابق و از دوستان خوب من است، اما برخی شایعاتی می‌سازند. یک بار در مورد فرهاد مجیدی و حالا درباره تقوی. حضور تقوی شایعه است و شفر نظر داشت که دو دستیار خارجی در کادر فنی او حضور داشته باشند. قرار نیست هر کسی که مصاحبه کند، مدنظر استقلال باشد.

فراموش نکنید که نوری این ادبیات را در مورد کسی به کار می برد که از بعد از کنار گذاشتن فوتبال تلاش کرده به بالاترین مدارج در مربیگری برسد و شاید اگر برای گذراندن طرح کار مجبور نمی شد به عضویت کادرفنی پدیده در بیاید، امروز برای استقلال بسیار دست نیافتنی تر از آن بود که محمد نوری با ادبیات اینچنینی در مورد او صحبت کند.

آنچه مسلم است حضور مربی مثل تقوی باید مورد استقبال مدیرانی قرار بگیرد که دنبال بهبود شرایط استقلال هستند اما چرا محمد نوری بحث حضور او را با ادبیات سطح پایین تکذیب می کند؟ شاید بهتر باشد خودش در مورد آن توضیح بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6akz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسانه استقلال مواضع شفر را روتوش می کند؟