تاریخ انتشار: 1396/08/25 11:44
کد خبر: 173545

گای مربی تفتیان باقی ماند

اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی برای ادامه همکاری حسن تفتیان با اونتانون گای فرانسوی تا بازی‌های جاکارتا به توافق رسیدند.
گای مربی تفتیان باقی ماند

اونتانون گای مربی فرانسوی دوومیدانی است که حسن تفتیان از دی ماه سال گذشته تاکنون زیر نظر او تمریناتش را پیگیری می کند و در طول این مدتی که با او همکاری می کند توانسته است به مدال طلای بازی های آسیایی ادویشا و داخل سالن برسد.

اما با این وجود اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی تمایلی به تمدید قرارداد این مربی فرانسوی نداشتند و اعتقاد داشتند این مربی نمی تواند کار خاصی را برای یوزپلنگ ایران در رقابت های برون مرزی انجام دهد اما اصرار تفتیان و کیهانی رئیس فدراسیون سبب شد تا در نهایت اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی به این توافق برسند تا همکاری این مربی فرانسوی با تفتیان تا بازی های آسیایی جاکارتا ادامه داشته باشد.

اولین اردویی که تفتیان با مربی فرانسوی خود برگزار خواهد کرد در کمپ «اینست» فرانسه است،جایی که تمام دوندگان مطرح فرانسوی از جمله جیمی ویکات  مشهور در آن کمپ حضور دارند. البته رفتن تفتیان به این اردو منوط به موافقت شورای برون مرزی است که آیا با رفتن او به اردوی 40روزه تفتیان موافقت کنند یا خیر؟

خبر دیگر اینکه کیوان قنبرزاده پرنده تیم ملی دوومیدانی برای برگزاری اردویی 2هفته ای زیر نظر یوگنی زاگارولکا صبح امروز راهی مسکو شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6bxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیلی‌ها نگران حالم در زلزله کرمانشاه شدند