تاریخ انتشار: 1396/09/01 20:13
بازی با خونه به خونه استارت جدیدی بود برای صعود ملوان؛
کد خبر: 172621

بابک مرادی: خونه به خونه خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود/ باید بیشتر از این گل می‌زدم/ طلب زوران به تیم استرس وارد کرده بود

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با قاطعیت اعلام کرد که این تیم در پایان فصل، لیگ برتری خواهد شد.
بابک مرادی: خونه به خونه خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود/ باید بیشتر از این گل می‌زدم/ طلب زوران به تیم استرس وارد کرده بود

 بابک مرادی مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و برای کسب سه امتیاز پای به این مسابقه گذاشته بودند. تیم خونه به خونه نسبت به ما حملات بیشتری داشت و ما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و آنها خیلی خوب ما را آنالیز کرده بودند و موفق شدند جلوی راه‌های نفوذی تیم ما را بگیرند. خداروشکر یک امتیاز خیلی مهم از بابل دشت کردیم و این یک امتیاز، در آینده قطعا به درد ما خواهد خورد.

وی درخصوص موفقیت شخصی‌اش در لیگ یک امسال گفت: آدمی هستم که موفقیت شخصی برایم مهم نیست و آنچکه مهم است، موفقیت ملوان است. گلهایی که زدم زحمت تمامی بازیکنان بود و من تنهایی در زمین هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم. انتظارم از عملکردم بیشتر از اینهاست و باید خیلی بیشتر گل می‌زدم و امیدوارم در مرحله اول، ملوان به جایگاه اصلیش باز گردد و در مرحله دوم، روند گلزنی من نیز بهتر شود.

مرادی درخصوص بدشانسی‌های ملوان نیز گفت: از همه لحاظ یکی از تیم‌های بدشانس امسال لیگ یک، ملوان بود. از لحاظ مصدومیت، محرومیت، مدیریت و چندین چیز دیگر ملوان امسال بدشانسی آورد اما من اعتقاد دارم خداوند به انسان‌هایی که تلاش می‌کنند، پاسخ می‌دهد و ما اول فصل و در حال حاضر زحمت زیاد کشیدیم و معتقدم این روزهای برای ملوان به پایان خواهد رسید. منظور آقای دست‌نشان این بود که برخی بازیکنان تیم نمی‌توانند خواسته تاکتیکی وی را در زمین پیاده کنند اما مطمئن باشید که شرایط تیمی ما درست می‌شود.

وی درخصوص جایگاه ملوان در نیم فصل گفت: ما یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها انجام دادیم و تا پایان نیم فصل، امتیازات ما بین 26 تا 30 امتیاز می‌رسد و در پایان نیمه فصل در کورس مدعیان خواهیم بود و من از اول فصل نیز گفته‌ام و الان نیز می‌گویم که ملوان صد در صد صعود می‌کند ولی برخی جزئیات است که باید درست شود.

مهاجم ملوان در خاتمه عنوان کرد: از آقای احمد دنیامالی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان تشکر می‌کنم و نمی‌دانم که با استعفای ایشان موافقت شده یا نه ولی دوست دارم کنار ما باشند. از آقای نصیری مدیرعامل باشگاه نیز تشکر می‌کنم که با تلاش شبانه روزی توانست طلب بازیکن خارجی را بدهد و آرامش را به تیم بازگرداند. از هواداران ملوان نیز تقاضا دارم که حمایت‌هایشان را ادامه دهند و شک نکید که به امید خداوند همه چیز درست خواهد شد. تمامی بازیکنانی که در ملوان هستند، باغیرت هستند و شرمنده لطف هواداران هستند و این را صادقانه می‌گویم که بازی با خونه به خونه یک استارت جدیدی بود برای صعود ملوان. تا پایان نیم فصل خیلی چیزها ثابت خواهد شد و مشکلات ملوان یکی یکی درحال رفع شدن است و روزهای خوبی در انتظار هواداران است.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6nvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی برتر اما بی‌گل برای خونه به خونه/ ملوان زبل!
یادداشت؛ تحلیلی بر دربی شمال؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ملوان (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ملوان
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛