تاریخ انتشار: 1402/05/10 15:00
کد خبر: 1745

انواع راه‌های درمان موی سفید

حال بسیاری از افراد که دچار این مشکل شده‌اند، به‌دنبال راهی برای درمان آن هستند.
انواع راه‌های درمان موی سفید

حال بسیاری از افراد که دچار این مشکل شده‌اند، به‌دنبال راهی برای درمان آن هستند. در رابطه با این موضوع باید گفت اگر موی سفید به‌دلیل بیماری ایجاد شده باشد، با کنترل و درمان بیماری برطرف خواهد شد. اما اگر سفیدی موی سر ناشی از دلایل دیگر باشد، می‌توانید از برخی روش‌های درمانی استفاده کنید تا این مشکل برطرف شود.

اگر به‌دنبال درمان گیاهی سفید شدن مو هستید، می‌توانید از روغن‌هایی چون روغن سیاه‌دانه و روغن نارگیل برای ماساژ پوست سر استفاده کنید. این روغن‌ها در پیاز مو گرمایی را ایجاد می‌کنند که این گرما به رفع سفیدی مو کمک خواهد کرد.

همچنین شستشوی تارهای مو با جوشانده سیاه‌دانه و آب نیز راه خوبی برای درمان این مشکل خواهد بود. البته شما می‌توانید با یک دکتر طب سنتی مشورت کنید تا از دیگر روش‌های درمان گیاهی مطلع شوید. امروزه امکان ویزیت آنلاین طب سنتی نیز فراهم شده و شما می‌توانید به‌سادگی سوالات خود را بپرسید و پاسخ آن‌ها را دریافت کنید.

راه‌های درمانی دیگری مانند شامپو ضد سفید شدن مو یا آمپول رفع سفیدی مو نیز وجود دارد که باید توسط دکتر مو تجویز شوند. همچنین گاهی‌اوقات قرص ملانکور برای درمان سفیدی مو تجویز می‌شود که می‌تواند نتیجه‌ی مثبتی به همراه داشته باشد. توجه داشته باشید که سرخود و بدون مشورت با پزشک هیچ یک از راه‌های درمانی شیمیایی را امتحان نکنید، زیرا ممکن است نتیجه‌ی منفی به همراه داشته باشد.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe7w4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ۹ درمان خانگی لرزش دست در طب سنتی