تاریخ انتشار: 1397/08/21 18:45
کد خبر: 122093

مرتضی بچاری : بازی زیبایی را ارائه دادیم / تابع تصمیم باشگاه هستیم

مربی اروند خرمشهر گفت : علاوه بر ارائه فوتبالی زیبا توانستیم به خوبی تیم آلومینیوم اراک را کنترل کنیم.
مرتضی بچاری : بازی زیبایی را ارائه دادیم / تابع تصمیم باشگاه هستیم

مرتضی بچاری پس از پایان بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بازی خوبی بود ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و حتی قبل از گل تیم اراک می توانستیم گل نیز به ثمر برسانیم منتهی بر اثر یک اتفاق در محوطه داور یک پنالتی برای تیم حریف گرفت البته روی پنالتی که گرفته شد جای بحث وجود دارد و باید کارشناسان داوری صحنه وقوع پنالتی را کارشناسی کنند.

وی ادامه داد : در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و از دو مهاجم در نیمه دوم بهره گرفتیم فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم هم ما و هم تیم اراک در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم.

مربی اروند افزود : نمی دانم این چه قانونی است که وقتی یک سرمربی از تیم می رود به دنبال آن نیز ۷،۸ بازیکن از تیم جدا می شوند من در فرصتی که داشتم ففط توانستم از لحاط روحی و روانی روی بازیکنان و تیم کار کنم و خودمان را برای یک بازی سخت آماده کنیم از بازیکنان راضی هستیم چرا که امروز بازی خوبی را ارائه دادند به تیم آلومینیوم تبریک می گویم تیم خوبی است و امیدوارم هم آلومینیوم هم اروند در ادامه لیگ به موفقیت دست یابند.

بچاری در خصوص عملکرد داور بازی گفت : روی صحنه پنالتی که مشکوک به نظر می رسید بحث داریم علاوه بر آن بازی خیلی زیاد از سوی داور به دلایل مختلفی قطع می شد و این موضوع باعث می شد سرعت بازی گرفته شود.

او در خصوص سوالی از سوی یکی از خبرنگاران که آیا در تیم اروند خواهد ماند یا خیر بیان داشت : ما تابع باشگاه هستیم و باشگاه هر تصمیمی بگیرد ما از آن پیروی و اطاعت می کنیم و امیدوارم در ادامه مسیر مشکلات مان را حل کنیم.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت : تیم آلومینیوم یکی از تیم های خوب لیگ یک است فوتبال تاکتیکی و روی زمین را ارائه می دهد و برای این تیم احترام قائل هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgrjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستگاری به وقت اراک / ادامه شگفتی سازی ربیعی و شاگردانش
آلومینیوم اراک 2-1 اروند خرمشهر؛