تاریخ انتشار: 1395/07/16 18:39
کد خبر: 257069

ابراهیم زاده: مس کرمان به انسجام تیمی رسیده است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: داورمسابقه در لیگ برتر سوت می‌زند و قضاوت خوبی هم انجام داد.
ابراهیم زاده: مس کرمان به انسجام تیمی رسیده است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: این ایام سوگواری را تسلیت می‌گویم. بازی سختی داشتیم. حریف تیم خوبی بود و می‌دانستیم در ضربات ایستگاهی کارساز هستند و خوشبختانه بازیکنان ما در تمام مسابقه به بهترین شکل وظایف‌شان را انجام دادند. در نیمه اول موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم گل زدیم. ما انسجام کلی پیدا کرده‌ایم که حتی روی سکوها هم این انسجام دیده می شود و هواداران هم تیم‌شان را بدون هیچ شرایط خاصی تشویق کردند. امیدوارم و قول داده‌ام که جایگاه تیم در بالای جدول باشد.

ابراهیم‌زاده در مورد قضاوت داور گفت: خورشیدی داوری است که در لیگ برتر سوت می‌زند و به دنبال الیت شدن در فهرست بین المللی هم هست. او در 10 دقیقه اول به دو بازیکن ما کارت زرد نشان داد. داور قضاوت خودش را می‌کند و همه باید در شرح وظایف خودش کار کند فوتبال ما رشد می‌کند.

سرمربی مس کرمان در مورد پیروزی با حاشیه گفت: حاشیه‌اش را نمی‌دانم اما پارس جنوبی فقط یک بازی قبل را باخته بود و کمترین گل خورده را داشت و استرس‌هایی هم برای بازیکنان ایجاد می‌شود. برد سختی بود اما خدا را شاکریم که پیروز شدیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم انتظار داشتیم بهتر و تاثیرگذارتر کار کنند. همه بازیکنان با جان و دل تلاش‌شان را کردند.محسن دلیر هم در بازی فیزیکی شرایط برایش سخت بود. او هم وظیفه‌اش را خوب انجام دادند. همه بازیکنان ما خوب بودند و یکسری نقاط ضعف هست که باید آنها را برطرف کنیم. مثل لو دادن ساده توپ. بازیکنان البته گلایه می‌کردند که زمین خراب است و هنوز بازیکنان نمی‌توانند کیفیت اصلی خودشان را ارایه بدهند و زمین تمرین ما کیفیتش از این زمین مسابقه بهتر است.انتظار باید از بازیکنان بالا باشد و خود بازیکنان هم باید انتظارشان بالا باشد.

ابراهیم‌زاده افزود: فوتبال امروز این است که بازیکنان باید بهم پاس بدهند و اینگونه نباید باشد که یک نفر بخواهد آخرین پاس و آخرین ضربه را بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyaxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفس راحت ابراهیم زاده در کرمان با تک گل زنده روح