تاریخ انتشار: 1397/02/19 08:25
کد خبر: 148673

حلالی: فکر نکنم تیمی در جهان اندازه پرسپولیس پنالتی از دست داده باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفـت: مدتی است همه هجوم آوردند که چرا فلان بازیکن بازی نمی‌کند. این مسائل درست نیست در فوتبال یک نفر باید نت را اجرا کند و بقیه ساز را بنوازند.
حلالی: فکر نکنم تیمی در جهان اندازه پرسپولیس پنالتی از دست داده باشد

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد برگزاری اولین تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان، گفت: روز گذشته پیشکسوتان دور هم جمع شدند و قرار شد هفته‌ای دو جلسه زیر نظر سرمربی که مشخص می‌شود تمرین کنند. در گذشته 5-6 نفری پیشکسوتان برای بازی به شهرستان می‌رفتند اما دیگر این مسئله شکل رسمی پیدا می‌کند و همه چیز زیر نظر شرکت پیشکسوتان انجام می‌شود.  علی پروین و مسئولان در این موارد تصمیم می‌گیرند. هدف این است که پیشکسوتان به شکل حرفه‌ای کار کنند. مادر محمد برزگر درگذشته و تازه روز گذشته  خیلی‌ها این مسئله را فهمیدند. این مسائل خوب نیست اگر کنار هم باشیم در این موراد هم می‌توان عملکرد بهتری داشت.

وی در مورد شکست پرسپولیس مقابل الجزیره، تصریح کرد: امسال خیلی در این مورد صحبت کردیم. پرسپولیس سال قبل خیلی شرایط خوبی داشت و تیم هجومی و زیبا کار می‌کرد.  تیم در هر بازی اگر نتیجه هم نمی‌گرفت من به عنوان یک مربی کاملا از عملکرد راضی بودم اما امسال با وجود قهرمانی در پنج هفته زودتر خود برانکو هم فکر کنم از شرایط راضی نبود. در نیمه‌های دوم عملکرد بدی داریم و از نظر بدنی شرایط بدتر می‌شود. در بازی با الجزیره تمرکز نداشتیم و گل‌های بدی خوردیم. روی یک خطا در وسط زمین یک گل ساده خوردیم. بازیکنان باید تمرکز داشته باشند. شاید دیگر این فرصت را راحت به دست نیاورند. 20 سال قبل تا دقیقه 83 مقابل سامسونگ یک بر صفر جلو بودیم و با دریافت دو گل  از صعود به فینال باز ماندیم. 20 سال است که حسرت آن شب را می‌خورم و پیش خودم می‌گویم ای کاش آن شب نمی‌باختیم و یک سال پولی هم دریافت نمی‌کردیم.  سامسونگ هم در فینال برنده شد. بازیکنان باید بدانند این فرصت‌ها راحت به دست نمی‌آید. الان ضعف‌های زیادی داریم.

حلالی در ادامه یادآور شد:‌مقابل ذوب آهن و الجزیره در شروع مجدد گل خوردیم. باید تلاش کنیم تا اشکالات رفع شود اما این اتفاق نمی‌افتد. اگر تیم سر حال بود و می‌باخت ناراحت نمی‌شدیم اما تیم شکل بازی‌های تیم برانکو را ندارد.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ مدتی است همه هجوم آوردند که چرا فلان بازیکن بازی نمی‌کند. این مسائل درست نیست در فوتبال یک نفر باید نت را اجرا کند و بقیه ساز را بنوازند. یا برانکو را قبول داریم یا قبول نداریم. اگر قبول داریم او طی سه سال 2 قهرمانی و یک نایب قهرمانی آورده است و باید اجازه دهیم با تمرکز بالا کارش را انجام دهد. یکی می‌گوید پلی میکر نداریم و دیگر می‌گوید چرا فلانی بازی نمی‌کند. سرمربی باید تصمیم گیری کند.  از نوع بازی و ایرادهایی که در تیم هست گلایه دارم و دخالتی در تصمیمات فنی نمی‌کنم. تیم الان در شروع مجدد ضعف دارد و با این ضعف‌ها موفق نخواهیم شد. در آسیا بازیکن باید در شرایط 80 تا 100 درصد آمادگی باشد اما بازیکنان ما 50 درصد شرایط خود را ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ما 7-8 سال است که یک پنالتی زن نداریم. فکر نکنم تیمی در این سال‌ها در جهان اندازه پرسپولیس پنالتی از دست داده باشد. یادم هست یک زمان کریم باقری چند پنالتی از دست داد. مدتی مهدی طارمی و زمانی عیسی ترائوره پنالتی از دست دادند. در زمان ما پرسپولیس 10 پنالتی زن در تیم داشتیم و بر اساس کسوت و بزرگی بازیکنان پشت پنالتی می‌رفتند. الان در پرسپولیس یک کاشته زن نداریم. شما به من فردی را نشان دهید که یک ضربه کاشته خوب بزند. این مشکلات در پرسپولیس هست و باید برانکو آنها را رفع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365mb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا برانکو در برابر تیم ده نفره ماشین سازی موفق بوده است؟