تاریخ انتشار: 1397/06/04 13:28
اختصاصی| نقدی بر داوری بازی خونه به خونه و فجرسپاسی؛
کد خبر: 132901

از پنالتی سوخته برای فجر تا آفساید اشتباه برای خونه به خونه

دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و فجرسپاسی شیراز بانتیجه 0-0 به اتمام رسید.
از پنالتی سوخته برای فجر تا آفساید اشتباه برای خونه به خونه

 دو تیم خونه به خونه و فجرسپاسی درحالی در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا به مصاف هم رفته بودند که پیروزی دو تیم، اولین 3 امتیاز آنها در فصل جدید را ثبت می‌کرد که چنین نشد و دو تیم به یک امتیاز مسابقه رضایت دادند.

به جای بازیکنان، فرد اول میدان داور مسابقه بود. داور جوان و کم‌تجربه این مسابقه با دو اشتباه فاحش، نقش پررنگی در ثبت نتیجه تساوی در این بازی ایفا کرد. وحید صالحی داور وسط این بازی در نیمه اول کار سختی نداشت اما اوج کارش در نیمه دوم بود.

کمک داور اول او در نیمه دوم به اشتباه توپ ارسالی محمود مطلق زاده برای اسماعیل کیانی را آفساید اعلام کرد و درحالی که کیانی تک به تک شده بود و می‌توانست گلزنی کند، با اعلام اشتباهش سبب شد تا بابلی‌ها نتوانند گلزنی کنند.

اشتباه دوم صالحی در اواخر بازی بود. پاس فوق‌العاده میلاد صفایی به محمدجواد جلالی رسید و جلالی با سرعت بالایش، میثم آقابابایی را از پیش برداشت اما تک از پشت آقابابایی سبب شد ت جلالی سرنگون شود و در صحنه کاملا واضح، داور جوان مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

به هر حال اشتباهات داوری آن هم در هفته‌های ابتدایی، قطعا بلای جان تیم‌ها در آینده خواهد شد و مدیران تیم‌ها امیدوارند تا داورها با شهامت بیشتر، در زمین سوت بزنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369v7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و فجرسپاسی (2)
اختصاصی فرتاک ورزشی|