تاریخ انتشار: 1396/02/16 11:33
مربی بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 212625

رضا ربیعی: همکاری با بهترین مربی لیگ یک لذت بخش است/ نارنجی فقط بادران!

در نیم فصل دوم رقابت های این فصل لیگ آزادگان فوتبال کشور و بعد از تغییرات کادر فنی ، حضور مربیان جوان بر روی نیمکت بادران و نتایج مطلوبی که کسب کردند بیش از گذشته این را به همگان ثابت کرد که باید به نیروی مربیان جوان اعتماد کرد.
رضا ربیعی: همکاری با بهترین مربی لیگ یک لذت بخش است/ نارنجی فقط بادران!

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از مربیان جوان اما با تجربه نیمکت بادران رضا ربیعی بود ، مصاحبه سایت رسمی باشگاه بادران با این مربی با اخلاق را در زیر می خوانید :

بیوگرافی:

محمدرضا ربیعی ٣١ ساله، متولد تهران

تجربیات مربیگری:

در سطوح مختلف لیگ های کشوری  به مربیگری پرداخته ام ،  شروع مربیگری از سطح مسابقات لیگ یک جوانان باشگاهای کشور بوده است و طی این سال ها  سرمربی مقاومت استان البرز بوده ام ، همچنین  مربی شهرداری زنجان در لیگ دو ، دو فصل مربی شهرداری اردبیل در لیگ یک ایران ، مربی بادران تهران در  لیگ دو ، مربی شهرداری بندرعباس  در لیگ دو و در فصل 96-95  مربی بادران تهران در لیگ یک

فصل گذشته لیگ دو و حضور در بادران:

فقط در مورد فصل گذشته میتوان یک کلمه گفت:  بدشانسی ، بدشانسی  که هفته آخر قسمت ما شد،  تیم با انسجام و منظمی داشتیم و در سطح مسابقات لیگ دو از زمان حضور اقای ربیعی تا اولین بازی دور برگشت مسابقات که شامل ١٤ دیدار بود بدون باخت پشت سر گذاشتیم وتا هفته آخر مسابقات صدرنشین گروه خود بود که با بدشانسی فقط نتوانست به لیگ یک صعود کند .

شهرداری بندرعباس و یک نیم فصل حضور:

روزهای خوبی را در شهر خوب بندر عباس داشتیم فقط شرمنده مردم و هواداران خوب بندر شدیم ، انشالله روزی را شاهد باشیم که تیم خوب شهرداری در بالاترین سطح فوتبال ایران باشد ،برای همه مجموعه شهرداری بندر عباس آرزوی بهترین اتفاقات را دارم

برگشت دوباره به بادران:

بادران تیمی است  که با مدیریت بسیار عالی و هدفمند سعی در به وجود آوردن یک سیستم نوین در باشگاه داری دارد ، با مدیریت جناب دکتر قربانیان و خانم مهندس موسوی انشالله به امید خدا شاهد درخشش این تیم در آینده نزدیک باشیم .

 درباره برگشت به بادران باید عرض کنم که همیشه اقای ربیعی یک دغدغه خاصی نسبت به تیم بادران دارد و وظیفه خودش میداند که بادران را به جایگاه اصلی خودش برساند من هم در این چند سال که افتخار همکاری با آقای ربیعی را داشتم همیشه بر این باور بودم که هر تصمیمی ایشان میگیرد درست است و ما تابع تصمیمات ایشان هستیم  .

اهداف در بادران در دوره جدید:

به امید خدا همه در تلاش هستند بادران در بالاترین سطح مسابقات حضور پیدا کند ، بی شک ادامه روند خوب نیم فصل دوم و ادامه روند مثبت نتیجه گیری می تواند در این امر نتیجه بخش باشد  ، ما تلاش خود را می کنیم و ان شالله با لطف خدا این امر محقق می شود .

نیم فصل دوم:

نتایج خوب نیم فصل دوم ما نتیجه اتحاد تیمی ، تعصب بازیکنان و جاری شدن کارهای فنی محمد ربیعی بود  که باعث شد همه فوتبال دوستان و کارشناسان فوتبال زیبایی از بادران را شاهد باشند .

بدشانسی ها و گل های دقایق پایانی:

شاید قسمت بود، این اتفاقات دقایق آخر در چند بازی موجب شود که گل تساوی را دریافت کنیم ، شاید تقدیر این بود .

همه این اتفاقات باید تجربه های خوبی بشود برای ادامه راه  که انشالله در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.

نظر کلی درباره نیم فصلی که در بادران بودید:

فصل بسیار سختی بود شما در لیگ یک بازی آسان با هیچ تیمی ندارید همه تیم ها سعی می کنند با تمام قوا در مقابل بادران حاضر شوند ،  ولی در مجموع بازی های خیلی خوبی ارائه دادیم ودر مجموع بیشترین حالت امتیاز گیری را بین تیم ها داشتیم .

شرایط باشگاه بادران:

مجموعه بادران مجموعه بسیار خوبی است ،  امکانات لازم را برای تمام اعضا و بازیکنان فراهم می کند  در اینجا جا دارد یک خسته نباشید کلی به همه داشته باشم .

فصل بعد ؟

 همیشه تیم هایی که محمد ربیعی هدایت آنها را بر عهده داشته سعی می کند جز بهترین ها باشد ، به امید خدا این فصل هم تمام تلاش تیم این  است که در بهترین جایگاه قرار بگیرد .

نارنجی : فقط بادران

محمدربیعی : بی شک بهترین

بادران : فرشته های باد

لیگ برتر : به زودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l969

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصطفی نوروزی یا لیگ برتر، یا تمدید با بادران؟!
اختصاصی| باشگاه بعدی بمب نقل‌وانتقالات کجاست؟؛

بهتاش میثاقیان در تور تیم‌های لیگ برتری
اختصاصی| باشگاه‌های لیگ برتری خواهان مدافع چپ بادران شدند؛