تاریخ انتشار: 1396/02/27 23:44
کد خبر: 210128

عکس/ یک بار دیگر تکرار کن آقای طارمی!

پرسپولیس هفته آینده باید مهمترین بازی فصلش را برابر لخویا برگزار کند؛ دیداری که یک سرش برد و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیاست و سر دیگرش می‌تواند شکست و خراب شدن همه دستاوردهای یک فصل رویایی باشد. سرخ‌ها امیدوارند درخشش ستاره‌های‌شان و به‌خصوص مهدی طارمی در این مسابقه هم ادامه داشته باشد و آنها را به مرحله یک‌چهارم نهایی برساند. طارمی در حال حاضر با شش گل زده آقای گل لیگ قهرمانان آسیاست و با بهبود رکورد شخصی‌اش می‌تواند یک گام دیگر به توپ طلای قاره کهن نزدیک شود. بازی با لخویا البته برای مهاجم بوشهری یادآور یک خاطره بسیار شیرین هم هست؛ جایی که شاید او برای اولین بار طعم جهانی شدن و بازتاب هنرش را چشید.

 

اسفند93 پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در دور رفت باید با لخویا در تهران مصاف می‌داد. تیم بیمار حمید درخشان آن روزها حال خوبی نداشت، اما روز بازی با تیم قطری بازی قرمزها گرفت و آنها در تهران با سه گل حریف‌شان را در هم کوبیدند. گل دوم پرسپولیس اما داستان جالبی داشت. در این صحنه یک پاس عرضی از سمت چپ زمین برای مهدی طارمی ارسال شد تا این بازیکن یکی از زیباترین پاس گل‌های این سالیان فوتبال ایران را ارسال کند. طارمی که پشتش به دروازه بود بلافاصله بعد از دریافت توپ آن را با پشت پا از بین دو مدافع لخویا برای هادی نوروزی فرستاد تا کاپیتان فقید قرمزها با گلر حریف تک به تک شود و دروازه را باز کند.

 

این پاس گل حسابی در کانون توجه قرار گرفت و ویدیوی مربوط به آن بارها در سایت‌ها و صفحات پربیننده بین‌المللی بازنشر شد. آن روز جمع زیادی از بزرگان پرسپولیس برای تماشای مسابقه روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور داشتند. وقتی دوربین واکنش آنها را بعد از این گل نشان داد، در قاب تصویر مهدی مهدوی‌کیا دیده شد که خطاب به علی کریمی می‌گفت: «عجب پاسی داد!»

 

EFrsSFU3NVSY

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3957lo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عجیب‌ترین ادعا در مورد آقای گلی طارمی/ اعتراض وارد نیست