تاریخ انتشار: 1397/06/02 20:42
کد خبر: 133128

گل‌محمدی: تیمم شخصیت بزرگی دارد/ بازیکنانم کاری کارستان کردند

سرمربی می‌گوید تیمش توانایی زدن گل‌های بیشتری به پیکان را داشته است.
گل‌محمدی: تیمم شخصیت بزرگی دارد/ بازیکنانم کاری کارستان کردند

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش در برابر پیکان و بازگشت تیم پدیده به صدر جدول اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم، گلی هم که زدیم احساس می‌کنم سالم بود ولی در نیمه اول از دقیقه ۱۰ به بعد خوب نبودیم‌.

او افزود: اجازه دادیم حریف صاحب فضا شود و این کار را برای ما سخت کرد. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و حتی می‌شد با ۴ گل بازی را تمام کنیم. این بازی باید با اختلاف بیشتری تمام می‌شد اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. هرچه رو به جلو رفتیم استرس ما بیشتر شد.

سرمربی پدیده تصریح کرد: هرچقدر موقعیت خراب کنید، باعث می‌شود که تیم حریف رو به جلو بیاید و حتی به گل هم برسد.اما پس از گل پیکان فکر می‌کنم بازیکنانم شخصیت واقعی تیم پدیده را نشان دادند. بعد از اخراجم گل بدی خوردیم و جمع کردن تیم کار سختی بود اما بازیکنانم کاری کارستان کردند.

گل‌محمدی همچنین عنوان کرد: باید از هواداران تشکر کنم که جانانه تیم را تشویق کردند. روحیه زیادی به تیم تزریق کردند و احساس می‌کنم پشتیبانی خوبی از ما می‌شود. از تک تک آنها ممنونم و امیدوارم این روند ادامه یابد. با توجه به وجود مشکلات مالی از بچه‌ها باید تشکر کنم که علی‌رغم مشکلات در صدر جدول باشند. تیمم شخصیت بزرگی دارد و همچنان این اعتماد را به مسئولان باشگاه داریم که این مشکلات حل شود.

سرمربی پدیده در خصوص نقطه قوت تیمش گفت: در کل بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. به مجید جلالی و تیم خوبش هم تبریک می‌گویم. تیمم شخصیت والایی دارد و تلاش می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39d5gw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی خیبر خرم آباد استعفا داد/ اولین قربانی لیگ یک در لرستان!
اختصاصی/