تاریخ انتشار: 1395/11/14 13:27
کد خبر: 231852

نیمکت نیشینی رحمتی شوک مثبتی در استقلال بود

سرپرست سابق استقلال گفت: نیمکت نشینی رحمتی شوک مثبتی به استقلال بود تا هر کس در باشگاه جایگاهش را بداند و خارج از حیطه وظایفش قدم برندارد.
نیمکت نیشینی رحمتی شوک مثبتی در استقلال بود

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی کاملا برتر نسبت به ماشین سازی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست دهد و جای ذوب‌آهن را در مکان سوم جدول تا قبل از بازی این تیم بگیرد تا با روحیه خوب خود را برای بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر برود.

میرشاد ماجدی در مورد برد استقلال برابر ماشین سازی در هفته بیستم لیگ برتر گفت: «استقلال مقابل ماشین سازی قرار گرفت که بسیار سرتر از این تیم بود و تیم تبریزی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. استقلال از تمام موقعیت‌هایش به نحو احسنت استفاده کرد و موفق شد با اتکا به نیروی جوانی بازی خوبی را ارائه دهد و خوب هم ببرد.»

وی در رابطه با بازی هفته آینده استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر بیان کرد: «بازی با السد مهمترین بازی نیم فصل دوم استقلال است و در این بازی عیار واقعی آبی‌پوشان مشخص می‌شود. تجربه تیم السد بسیار زیاد است و منصوریان در این دیدار باید علاوه بر بازیکنان جوان، چاشنی تجربه را در ترکیب بیشتر کند. امیدوارم بازیکنان استقلال در چند روز آینده دچار مصدومیت نشوند تا کادر فنی در انتخاب بازیکن دستش باز باشد.»

ماجدی در مورد تاثیر نیمکت نشینی رحمتی و شوکی که به استقلال وارد کرد افزود: «در هر تیمی نظم و انظباط حرف اول را می‌زند. نیمکت نشینی رحمتی شوک مثبتی به استقلال بود تا هر کس در باشگاه جایگاهش را بداند و خارج از حیطه وظایفش قدم برندارد.»

سرپرست سابق تیم استقلال در خصوص جریمه ای که فیفا برای این تیم درنظر گرفت و مشکلات استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش گفت: «من بعید می‌دانم استقلال بتواند بازیکن جدیدی را جذب کند. فیفا مانند ایران نیست که جریمه‌هایش را با کدخدامنشی بتوان حل کرد و اگر فیفا جریمه‌ای برای استقلال درنظر گرفته باشد قطعا اجرا می شود. اما بازیکنان جوان استقلال در حال حاضر خوب کار می‌کنند اما حضور بازیکنان باتجربه نیاز اصلی این تیم و مخصوصا در خط هافبک است.»

وی افزود: «بازیکنان جوان بیشتر از احساسات خودشان استفاده می‌کنند اما مقابل آنها باتجربه‌های تیم بیشتر از عقل خودشان استفاده می‌کنند و بهتر است که بازیکنان استقلال عقل را به احساس ترجیح دهند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39epxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید فاضلی: یک پنالتی تیم ما توسط داور نادیده گرفته شد/ هدف تک رقمی کردن جایگان نفت است
مربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛