تاریخ انتشار: 1396/06/12 22:42
در هفته چهارم دین محمدی و حنطه کنار رفتند؛
کد خبر: 185104

صندلی های داغ لیگ یک؛ سومین مربی چه کسی خواهد بود؟

هفته چهارم لیگ یک پایان رسید و شاهد تحولات بزرگی بر روی نیمکت برخی از تیم ها بودیم.
صندلی های داغ لیگ یک؛ سومین مربی چه کسی خواهد بود؟

 هفته چهارم لیگ برتر با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید و در نهایت تیم های نفت مسجدسلیمان، مس کرمان و بادران تهران در رده های اول تا سوم ایستادند و تیم های راه آهن، ایرانجوان بوشهر، صبای قم و آلومینیوم اراک نیز چهار تیمی هستند که در انتهای جدول برای خود جاخوش کرده اند.

در آغاز لیگ دسته اول از قبل معلوم بود که تیم های خونه به خونه و صبای قم بدنبال مربی هستند و نباید مربیان هفته اول و دوم این تیم ها را دائمی دانست و به همین دلیل نمی توان آنها را جز سرمربیانی قلمداد کرد که به دلیل نتایج ضعیف از گردونه خارج شده اند.

به غیر از آن دو تیم، باید به تیم های راه آهن و آلومینیوم اراک اشاره کرد که بر روی نیمکت خود سیروس دین محمدی و علی حنطه را  داشتند و آمده بودند که با تمامی مشکلات موجود شرایط خوبی برای خود رقم بزنند.

از بین این دو نفر، شرایط حنطه و دین محمدی بسیار متفاوت بود، چرا که دین محمدی در نهایت اوج مشکلات و بدون هیچ روزنه امیدی بر روی نیمکت راه آهن نشسته بود و در نهایت نیز بدلیل مشکلات عدیده ای که وجود داشت در پایان هفته سوم از سمت خود استعفاء داد تا بیش از این اعتبار خود را از دست رفته نبیند.

اما حکایت علی حنطه متفاوت بود. سرمربی سابق آلومینیوم با توپ پر به میدان آمد و حرف های بزرگی بر زبان آورد ولی در نهایت بیش از چهار بازی نتوانست گرمای نیمکت را تحمل کند. البته او تحمل می کرد، مدیریت باشگاه این تحمل را نداشت چون می دانست هم حنطه خواهد سوخت و هم آلومینیوم در این آتش خود ساخته ذوب خواهد شد!

برهمین اساس تا اینجای کار اگر خونه به خونه و صبا را کنار بگذاریم و آنها را جز مربیان برکنار شده ندانیم، باید دو مربی به نام های دین محمدی و حنطه را جدا شده از تیم های خود بدانیم و باید منتظر باشیم و ببینیم قرعه سوم به نام کدام مربی و کدام نیمکت داغ خواهد بود، نیمکت هایی که ممکن است تا قبل از پایان هفته دهم حداقل چند مربی دیگر را بر روی خود نبیند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rdoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خوشحالی جالب احمد نخعی با بازیکنان جوان (عکس)
با این مس حظ کنید؛

کار عجیب مهاجم مس در دربی کرمان!
در هفته چهارم لیگ یک؛