تاریخ انتشار: 1396/08/07 10:11
کد خبر: 176076

هرکس ادعایی دارد به فدراسیون کشتی شکایت کند!

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی به افزایش حجم اعتراضات و اظهارات ضد و نقیض در خصوص دیدار فینال لیگ کشتی آزاد واکنش نشان داد.
هرکس ادعایی دارد به فدراسیون کشتی شکایت کند!

 دیدار فینال لیگ کشتی آزاد بین تیم های بیمه رازی و ایزی پایپ کاشان که در نهایت با پیروزی و کسب عنوان قهرمانی بیمه رازی به پایان رسید. حواشی فراوانی داشت. از جمله این حواشی، تغییر ناگهانی ارنج تیم ایزی پایپ کاشان و عدم استفاده از سه کشتی گیر برتر و مطرح خود در دیدار فینال بود که حواشی زیادی را رقم زد و باعث حرف و حدیث های فراوانی شد.

هادی حبیبی رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی در واکنش به حجم انتقادات برخی کشتی گیران و مربیان به خبرنگار مهر گفت: فینال لیگ و در مجموع تمامی دیدارهای روز پایانی در صحت و سلامت کامل برگزار شد و هنوز از اهظارات برخی کشتی گیران و مربیان متعجب هستم.

وی با تاکید بر رسیدگی به هرگونه تخلف مستند و آشکار اظهار داشت: اگر کسی به اتفاقات روز پایانی لیگ اعتراض دارد، بهتر است اعتراض و انتقاد خود را بصورت کتبی به رئیس فدراسیون کشتی ارائه دهد تا وی نیز طبق قانون کمیته لیگ و یا کمیته انضباطی را مامور رسیدگی به آن کند.

حبیبی در پایان اظهار داشت: اینکه هر فردی که نسبت به این موضوع اعتراض دارد، اظهارات خود را در رسانه ها مطرح کند، کار منطقی و سازنده ای نیست و بهتر است هر موردی که باعث اعتراض آنهاست به صورت کتبی به فدراسیون اطلاع داده شود تا متولیان امر به آن رسیدگی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xaex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین رویداد کشتی جهان در سال جاری