تاریخ انتشار: 1396/07/18 23:10
اختصاصی| مهار غیرفنی آقای گل؛
کد خبر: 178828

راهکار مهار روح الله باقری در مقابل بادران؛ خطا پشت خطا!

روح الله باقری در مصاف با بادران نتوانست گلی به ثمربرساند تا هم چنان با 5 گل زده به همراه فرشید پاداش در صدر جدول گلزنان باقی مانده باشد.
راهکار مهار روح الله باقری در مقابل بادران؛ خطا پشت خطا!

 دیدار تیم های بادران تهران و خونه به خونه بابل در نهایت بدون گل به پایان رسید تا بهترین گلزن این بازیها تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول، نتواند در برابر تیم مدعی بادران موفق به گلزنی شود.

بازی خونه به خونه و بادران تهران یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول بود و با توجه به حضور بهترین گلزن رقابت های لیگ یک در تیم خونه به خونه، همه نگاه ها به پاهای روح الله باقری دوخته شده بود، بازیکنی که تا قبل از این بازی 5 گل وارد دروازه رقیبان کرده بود و در صدر جدول قرار داشت.

با آغاز بازی مشخص بود که ربیعی برای مهار نمودن این بازیکن فرصت طلب حساسیت ویژه ای دارد و دوست ندارد این بازیکن به راحتی وارد محوطه هیجده قدم شود و به همین خاطر دستور توقف او را تا قبل از رسیدن به محوطه خطر صادر نموده بود.

البته به طور طبیعی با توجه به میزبانی بادران و این که جوادنکونام از این بازی بدنبال تساوی بود، ناخودآگاه این تیم عقب نشسته بود و چشم به ضدحملات داشت ولی در نیمه اول و دقایق اولیه نیمه دوم که خونه به خونه تا حدودی می توانست به دروازه حریف حمله ور شود، با بازی فیزیکی حریف روبرو می شد و در این راستا بیشترین خطا بر روی روح الله باقری صورت می گرفت تا او به محوطه خطر نزدیک نشود به طوری که دقیقه 46 بازی بود که امیرمیر بزرگی بازیکن بادران خطای بسیار بدی بر روی او انجام داد که خوشبختانه به خیر گذشت!

اگرچه این تدبیر در این بازی موثر واقع شد، ولی بعید است که بشود این گونه تا پایان بازیها مهاجمان حریف را کنترل نمود و دریافت کارت های زرد و تداوم این اتفاق ، می تواند دست های ربیعی را در بازی های آینده خالی از بازیکن نماید و کار را برای این مربی جوان سخت تر نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xjm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!
در هفته مصدومیت اسلامی‌خواه؛

نکونام، ربیعی را کیش و مات کرد/ جستجوی خوشبختی در تاریکی!
اختصاصی| ایستگاه هشتم؛ توقف مدعی در خانه؛