تاریخ انتشار: 1396/03/20 12:06
در چهارمین بازی از فینال پلی آف NBA
کد خبر: 204832

اولین پیروزی کلیولند درفینالNBA+تحلیل وآماربازی

تیم های کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز در ادامه رقابت های فینال پلی آف NBA به مصاف هم رفتند که در انتها کلیولند کاوالیرز موفق شداولین پیروزی خود درفینال چهارم را کسب کند.
اولین پیروزی کلیولند درفینالNBA+تحلیل وآماربازی

،چهارمین بازی از فینال پلی آف NBA با اولین پیروزی کلیولند همراه بود. تیم گلدن استیت سه بازی گذشته را با پیروزی پشت سرگذاشته بود. اما در این بازی تیم کلیولند موفق شد،بانتیجه 137بر116گلدن استیت راشکست دهدو بدین ترتیب اولین پیروزی خود در فینال NBA  کسب نمایند.

 

تحلیل بازی
تیم کلیولند از همان ابتدا با عملکرد بهتری آغاز کرد. زوج جیمز و ایروینگ از همان شروع بازی درخشش خاصی داشتند. تاجایی که تیم کلیولند این کوارتر رابانتیجه 49بر33پیرورشد.دراین بازی به یک نکته باید اشاره کرد اونهم اولویت دادن کارتیمی به فردی ازسوی لبرون جیمز بود و مدیرت بسیار خوبش دربازی که درپیروزی تیمش بسیار تاثیر داشت ،دیگر موضوعی که میتوان به آن اشاره کردبازی هماهنگ ،بازیکنان پیرامونی وپست تیم کلیولند بود که درروند روبه رشد این تیم دراین بازی تاثیر داشت،حقیتانمیتوان ازپرتاب های سه امتیازی این تیم هم چشم گوشی کرد که 24موفق درمقابل 11پرتاب موفق تیم گلدن انجام دادند. دررابطه باتیم گلدن استیت هم باید عرض کنم ،ابتدابایدبه سردرگمی بازیکنان این تیم درابتدابازی ودرادامه ی مسابقه اشاره کرد که آمارتوپ های ازدست رفته تیم گلدن گواه این موضوع میباشد،مورد دیگری که واقعا بسیار عجیب بود امتیازگیری ضعیف استفن کری نسبت به بازیهای گذشته اوبود که فقط14امتیاز آوردوآخرین نکته که باید به آن اشاره کرد پرتاب های هدررفته تیم گلدن استیت است که بسیار آمار بدی نسبت به بازیهای گذشته دراین بازی داشتند.
 
آمار بازی دوتیم را میتوانید درپایین مشاهده بفرمایید:
 
امتیاز:
کلیولند137
گلدن استیت 116
ریباند:
کلیولند41
گلدن استیت40
پاس منجربه گل:
کلیولند27
گلدن استیت 26
بلاک:
گلدن استیت7
کلیولند3
توپ ربایی:
کلیولند6
گلدن استیت5
درصد پرتاب های سه امتیازی:
کلیولند53.3
گلدن استیت28.2
درصد پرتاب های پنالتی
گلدن استیت75.0
کلیولند67.7
 
دیدار پنجم این دوتیم سه شنبه 23خردادماه برگزارمیشود.

نویسنده:مهدی چاروسائی ،کارشناس وتحلیلگر بسکتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5z59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد دوم گلدن استیت در فینالNBA  / کوین دورانت بلای جان کلیولند کاوالیرز