تاریخ انتشار: 1402/04/07 18:33
کد خبر: 3632

شکاری، رسمی: دومین بمب سپاهان از روی شماره!

رضا شکاری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی 2 ساله به عضویت سپاهان درآمد.
شکاری، رسمی: دومین بمب سپاهان از روی شماره!

انتظار می‌رفت عقد قرارداد رسمی سپاهان با رضا شکاری زودتر از خبر تمدید با پیام نیازمند و همینطور خرید کاوه رضایی اعلام شود، اما در این بین اتفاقاتی رخ داد، که سبب شد مدیران باشگاه اصفهانی تصمیم بگیرند تا خبر رسمی شدن حضور شکاری در اردوی طلایی پوشان را با تاخیری چند روزه اعلام کنند.
به هر حال اما انتظار هواداران سپاهان سرانجام به سر آمد و آنها پس از شنیدن خبر عقد قرارداد رسمی با کاوه رضایی که آنها را به داشتن یک خط حلمه قدرتمند و زهردار در فصل پیش رو امیدوار کرد، حالا با خبر اضافه شدن رضا شکاری هم به تیم‌ محبوب‌شان مواجه شدند، تا خیلی بیشتر از گذشته در لیگ بیست و سوم به خط هجومی تیم‌شان ببالند.
شکاری پس از ماجراهای انتقال به فوتبال روسیه و حضور در تراکتور با افت محسوسی مواجه شد، که با پیوستن به گل‌گهر و با کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی توانست به فرم خوبی برسد و در لیگ بیست و دوم اگرچه سرمه‌ای پوشان سیرجانی فصل را با تلخی تمام کردند، اما شکاری با ثبت 7 گل و ارسال 5 پاس گل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت، تا به یکی از بازیکنان مورد توجه بازار تابستانی بدل شود.

1831553

مهاجم 25 ساله جدید سپاهان که با عقد قراردادی 2 ساله به این تیم پیوسته، توانایی بازی در سه پست هافبک هجومی، وینگر چپ و راست و همینطور مهاجم هدف را دارد و باید دید مورایس برای چه پستی او را زیر نظر گرفته است.
مدیران سپاهان پیش از این برای تقویت تیم‌شان جهت حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و سوم با پیام نیازمند و کاوه رضایی هم به توافق رسیده بودند. رونمایی از خریدهای سپاهان همچنان در بخش‌های مختلف زمین ادامه خواهد یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8wp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بمب دوم نقل‌و‌انتقالات سپاهان منفجر شد!