تاریخ انتشار: 1395/12/20 21:28
اختصاصی| مدافع پارس جم مطرح کرد؛
کد خبر: 223932

فرشاد محمدی: با کسب پیروزی در بازی با ایرانجوان گام محمی را برای صعود بر می‌داریم

پارس جنوبی جم در اولین سال حضور خود در رقابت های لیگ دسته اول موفق شد تا اینجای کار نتایج فوق العاده ای را کسب کند.
فرشاد محمدی: با کسب پیروزی در بازی با ایرانجوان گام محمی را برای صعود بر می‌داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، به سراغ مدافع راست جوان این تیم، فرشاد محمدی رفتیم و در خصوص شرایط این تیم به گفت و گو نشستیم که در ادامه می خوانیم:

* قبل از شروع صحبت هایم به این نکته اشاره می کنم که شاید کمتر کسی فکر می کرد که پارس جم این چنین نتایجی درخشان را تا اینجای کار کسب کند ولی ما به تیم خود از همان ابتدا اعتماد داشتیم چرا که با تیمی جوان و یکدست وارد کوران مسابقات شده بودیم و خدا را شاکرم که بازی به بازی برای رسیدن به تنها هدف مان که صعود به لیگ برتر می باشد تا اینجای کار فراتر از ان چیزی که فکر می کردند عمل کردیم.

* در مورد پیروزی مقابل راه آهن در هفته بیست و هفتم نیز می گویم که زمین بازی برای انجام یک مسابقه خوب در حد لیگ یک کشور مساعد نبود اما خدا را شکر که در روزی که مثل همیشه خوب نبودیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذرایم در خانه حریف یک برد خوب و روحیه بخش را کسب کنیم.

* در مورد بازی این هفته نیز مقابل ایرانجوان در دربی استان بوشهر  باید بگویم که برای تیم ما فرقی نمی کند که با چه تیمی مسابقه دارد ،پارس جم برای برد در هر بازی پای به میدان می گذارد. امیدوارم که بتوانیم با کسب این پیروزی همچنان جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

* صحبت پایانی من نیز با هواداران خوب جمی می باشد که تا اینجای کار تیم را در سرما و گرما تحت حمایت خود قرار دادند و از ان ها می خواهم که تا پایان لیگ این حمایت از تیم را همچنان ادامه دهند تا انشالاه در پایان کار جشن صعود به لیگ برتر را در کنار یکدیگر برپا کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9abv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضائیان: بدون توجه به حاشیه‌ها کار خودمان را انجام ‌می‌دهیم
مدیرعامل پارس جنوبی مطرح کرد؛

 پارس جم هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده
اختصاصی| معماری خوب مهدی تارتار در ساختار دفاعی؛