تاریخ انتشار: 1397/03/07 17:06
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 146156

سرمربی اروند خرمشهر جدا شد/ مذاکره اولیه با سه مربی مشهور!

سرمربی فصل گذشته اروند خرمشهر از این باشگاه جدا شد.
سرمربی اروند خرمشهر جدا شد/ مذاکره اولیه با سه مربی مشهور!

 پس از آنکه سید محمد علوی موفق شد اروند خرمشهر را از لیگ دو به لیگ یک برساند، علی‌رغم میل باطنی باشگاه اروند خرمشهر، اما علوی از این باشگاه جدا شده و خرمشهری‌ها باب مذاکره را با سه سرمربی مشهور فوتبال ایران آغاز کردند.

احسان خدری مدیر رسانه باشگاه اروند خرمشهر در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی اظهار داشت: مدیریت باشگاه چند بار شفاها و بعضا کتبا ابلاغیه را به دست آقای علوی رسانده است که درباره‌ی برنامه فصل آینده  بیاید و در صحبت کند که ایشان تا این لحظه به باشگاه مراجعه نکرده است.

وی افزود: به همین دلیل چون باشگاه نمی‌خواهد زمان نقل و انتقالات را از دست بدهد و از بازار نقل و انتقالاتی عقب بماند، با چند سرمربی که سابقه خوبی در لیگ یک و لیگ برتر دارند وارد مذاکره شده است.

خدری خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان تا آخر همین هفته سرمربی تیم اروند خرمشهر انتخاب خواهد شد. البته گزینه اول باشگاه آقای سید محمد علوی است چون واقعا برای این تیم زحمات زیادی کشید ولی نمیدانیم با وجود اینکه باشگاه هم شفاها هم کتبا ابلاغیه‌ای را برای جناب علوی فرستاد تا الان هیچ برنامه‌ایی از سوی ایشان به باشگاه ارائه نشد.

مدیر رسانه باشگاه اروند در پایان خطرنشان کرد: هواداران امسال از تیم اروند خرمشهر توقع دارند که امسال تیمشان در رتبه های بالانشین جدول باشد حتی نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر دارند. ان شالله با حمایت هایی که مهندس زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند دارد امسال تیمی در خور نام خرمشهر در مسابقات لیگ آزادگان خواهیم داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edqo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لقب «العین» روی نام یک باشگاه لیگ یکی؛ آشنایی بیشتر با باشگاه کارون اروند خرمشهر
اختصاصی فرتاک ورزشی|