تاریخ انتشار: 1399/09/19 22:01
کد خبر: 48980

ادعای اسطوره رئال برای احیای ستاره بارسا

خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است در احیای آنتوان گریزمان نقش داشته است.
ادعای اسطوره رئال برای احیای ستاره بارسا

چند هفته قبل مصاحبه ای در شبکه مووی استار با اجرای خورخه والدانو برگزار شده و آنتوان گریزمان صحبت های مهمی در مورد شرایط خود در نوکمپ و شایعات اختلاف با لیونل مسی در آن برنامه بیان کرد. جالب اینجاست بعد از این ماحبه گریزمان به شدت متحول شده و یکی از ستاره های بارسلونا در هفته های اخیر بوده است. حالا خورخه والدانو از نقش خود در بازگشت ستاره فرانسوی به روزهای اوج پرده برداشته است.

خورخه والدانو گفت: "دو نظریه وجود دارد، یکی اینکه مصاحبه اخیر گریزمان با من باعث شکوفا شدن قدرت او در میدان شده و دیگری نیز اینکه این مصاحبه بدشانس های او را پایان داد. اما به هر حال لطفا من را دست کم نگیرید. آنچه واقعاً اتفاق افتاد این است که من قبل از مصاحبه برخی موارد را به گریزمان متذکر شدم.

من به آنتوان گفتم اگر توپ را در محوطه دریافت کردی، توپ را با پای راست استپ کرده و با پای چپ ضربه بزن. من به او گفتم اگر در خارج از محوطه هستی و ارسالی هوایی برای تو انجام شد، آن را با سرعت شلیک کن. من به گریزمان یاد دادم اگر توپ در دیرک دورتر به تو رسید، با پشت پا می توانی ضربه بزنیم. دیدید که او همه این کارها را انجام داد. البته من تصویه های دیگری نیزبه گریزمان داشتم که صحیح نیست حالا بگویم، اما در مسابقات آینده تعالیم من به ثمر می نشیند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emqy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



۵ اشتباه بزرگ بارسلونا در لالیگا