تاریخ انتشار: 1396/02/26 12:05
کد خبر: 210480

تری: شاید پس از بازی با ساندرلند بازنشسته شدم

مدافع شیرهای لندنی رد نکرد که یکشنبه شاید آخرین بازی دوران حرفه‌ای‌اش را با پیراهن این تیم انجام دهد.
تری: شاید پس از بازی با ساندرلند بازنشسته شدم

جان تری شب گذشته (دوشنبه) در پیروزی 4 بر 3 خانگی چلسی برابر واتفورد در دیداری معوقه از هفته‌ بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس، برای اولین بار از ماه سپتامبر در ترکیب اصلی آبی‌پوشان لندنی قرار گرفت و گل اول تیمش را هم در دقیقه 22 به ثمر رساند.

تری که پیش از این اعلام کرده بود در پایان فصل جاری به بیش از 2 دهه حضورش در این تیم پایان خواهد داد، پس از این بازی گفت: پیش از این گفته بودم که می‌خواهم به طور مرتب بازی کنم، اما این را هم رد نمی‌کنم که بازی یکشنبه برابر ساندرلند ممکن است آخرین بازی دوران حرفه‌ای من باشد و احتمال بازنشسته شدنم پس از این بازی وجود دارد.

وی افزود: البته تمامی این‌ها بستگی به این دارد که پیشنهاد خوبی دریافت کنم یا خیر! پیشنهادات دریافتی را هم با لحاظ کردن خانواده‌ام ارزیابی خواهم کرد، اینکه از انگلیس خواهد بود یا خارج از انگلیس، اما هنوز تصمیمی نگفته‌ام و در حال ارزیابی گزینه‌هایم هستم.

کاپیتان آبی‌پوشان لندنی در بخش دیگری از اظهاراتش به احتمال روی آوردنش به مربیگری پس از بازنشستگی‌ اشاره کرد و گفت: تغییر در روند دوران حرفه‌ای‌ام و نیمکت‌نشینی‌ باعث شد تا فوتبال را از جنبه متفاوتی ببینم و به این فکر کنم که شاید در آینده به مربیگری روی آوردم.

با وجود اینکه تری در تیم تحت‌هدایت کونته عمدتاً نیمکت‌نشین بود، اما وی به تمجید از سرمربی ایتالیایی خود پرداخت و اظهار داشت: رفتار کونته با من فوق‌العاده بوده است. احتمالاً بیرون گذاشتن من از ترکیب اصلی چلسی تصمیم دشواری بوده است، اما کونته من را به دفترش دعوت کرد و صادقانه این موضوع را به اطلاعم رساند. هیچ‌گاه با هیچ کادر فنی چنین رابطه‌ای نداشتم. کادرفنی کونته رابطه‌ای صادقانه و توأم با احترام با من داشتند و به عنوان بازیکن این تمام چیزی است که به دنبالش هستید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3en7dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی؛ جان تری پایان فصل از چلسی جدا می شود