تاریخ انتشار: 1401/12/25 17:45
سایپا تهران2 - 1 شمس آذرقزوین
کد خبر: 9156

عبور از بحران با شکست صدرنشین/ لبخند لیگ به حسینی نسب و شاگردانش

سایپا تهران و شمس آذر قزوین در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه به پایان رسید.
عبور از بحران با شکست صدرنشین/ لبخند لیگ به حسینی نسب و شاگردانش

سایپا تهران و شمس آذر قزوین در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2بر1 به سود نارنجی پوشان سایپا  به پایان رسید.

شمس آذر قزوین که با 52 امتیاز و فاصله 14 امتیازی با تیم دوم لیگ دسته اول در صدر جا خوش کرده و خیال خود را تا حدود زیادی برای صعود راحت کرده بود، در این بازی آمده بود با کسب یک پیروزی دیگرفاصله امتیازی خود را بیشتر کرده و صعود خود را مسجل کرده باشد.

اما در آن سوی میدان نیز سایپا تهران که یکی دیگر از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر، بعد از حواشی که محمود فکری برای این تیم به وجود آورد که در نهایت منجر به برکناری او از سایپا شد، هنوز نتوانسته این حواشی را برای خود تمام شده بداند و اثرات این برکناری هنوز بر روی این تیم پابرجاست.

در نیمه اول این بازی شمس آذر توانست توسط رحمان جعفری در دقیقه 28 به گل برسد تا خیال خود را راحت کرده و با همین نتیجه به رختکن برود.

در نیمه دوم سایپا که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به حملات گسترده زد که در نهایت توانست در دقیقه 70 بازی توسط حسین شوشتری به گل مساوی دست یابد تا مقداری با آرامش بیشتری بازی را ادامه دهد اما شاگردان سید مهدی حسینی نسب به این تساوی راضی نبودند و توانستند در دقیقه 88 توسط رضا فرجی به گل برتری دست یابند تا برای عبور از بحران صدرنشین را با شکست بدرقه کرده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enlv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از سایپا مدل حسینی نسب در دیدار حیثیتی/ ون پارس تنها به پیروزی می اندیشید
ون پارس اصفهان- سایپا تهران؛