تاریخ انتشار: 1396/02/14 21:52
اولین سقوط با اشک و اندوه
کد خبر: 212856

استقلالی‌های صبا ناکامان روز آخر لیگ

باشگاهی که تاکنون طعم تلخ سقوط را نچشیده بود با یک شکست تلخ پرحاشیه در خانه برای اولین بار سقوط را تجربه کرد.
استقلالی‌های صبا ناکامان روز آخر لیگ

صبای قم باشگاهی که جز آن دسته از باشگاه هایی بود از تهران راهی شهرستان ها شد، در تمام این سال ها به عنوان نماینده قم در لیگ برتر حضور داشت. آن هم با تمام مشکلاتی که در تامین منابع مالی وجود داشت این تیم به هر شکلی  بود سهمیه خود را در رقابت های لیگ برتر حفظ می کرد.

اما این بار قصه متفاوتی برای این تیم رقم خورد تا برای اولین بار در تاریخ خود طعم تلخ سقوط را بچشد. تیمی که در آخرین روزهای تابستان گذشته با ورود زوج صمد مرفاوی و ساکت الهامی دور هم جمع شدند تا مانع سقوط شوند در طول یک فصل گذشته تا دلتان بخواهد با اتفاقات غیرمنتظره روبه رو شدند که نتیجه اش شد سقوط در آخرین روز فصل.

صمد مرفاوی که با پیکان این تجربه تلخ را در کارنامه خود ثبت کرده بود، بعد از یک فصل خانه نشینی هدایت صبا را در دست گرفت به این امید که بتواند ثابت کند از تجربه لازم برای موفقیت در لیگ برتر برخوردار است اما او در میانه های راه قید همکاری با دستیار و همکار همیشگی اش ساکت الهامی را زد و با تغییراتی که در تیم ایجاد کرد، امیدوار بود بتواند صبا را از انتهای جدول نجات دهد اما در ماموریتش ناکام ماند. حتی با جمع کردن استقلالی های سابق و مازاد.

نفراتی مثل حنیف عمران زاده، محسن فروزان، میثم مجیدی، علیرضا رمضانی و ... نتوانستند به صمد مرفاوی کمک کنند تا مانع سقوط صبا شود. تیمی که تنها به یک برد مقابل استقلال خوزستان نیاز داشت تا در لیگ ماندنی شود اما در یک بازی پرحاشیه و پرحرف و حدیث که مسلما اتفاقات داوری آن برای مدت ها سوژه رسانه ها خواهد بود از لیگ برتر دور شد تا این بازیکنان در انتهای بازی نای بلند شدن نداشته باشند و اشک از چشمان آنها سرازیر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enxqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صبای قم به لیگ یک سقوط کرد
اختصاصی| پس از ماشین سازی؛