تاریخ انتشار: 1396/07/18 21:10
با حمایت هواداران توانستیم به گل برسیم ولی با وجود پیروزی 2-0، راضی نیستم؛
کد خبر: 178856

پاشازاده: جام حذفی برای ما از بعد از بازی با مس آغاز می‌شود/ امیدوارم فرهنگ هواداران نساجی در کل ایران اجرا شود

سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد که جام حذفی برای او و تیمش از بعد از بازی با مس کرمان آغاز خواهد شد.
پاشازاده: جام حذفی برای ما از بعد از بازی با مس آغاز می‌شود/ امیدوارم فرهنگ هواداران نساجی در کل ایران اجرا شود

 مهدی پاشازاده در نشست خبری بعد از بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی سختی داشتیم. ما می‌دانستیم تیم شهرداری، تیم خوبی است و جایگاه واقعی آن در انتهای جدول نیست، از طرف دیگر بسیاری از شاگردان من در این تیم کار می‌کردند و با کار ما آشنا بودند. توانستیم بازی را خوب آغاز کنیم و فشار خوبی بیاوریم. اما به دلیل اینکه تیم حریف در دقایق ابتدایی بازی 10 نفره شد، بازیکنان ما احساسی شدند و فکر کردند کار تمام شده است، بخاطر همین کمی عصبی شده بودند. با حمایت هواداران توانستیم به گل برسیم ولی با وجود پیروزی 2-0، راضی نیستم. متأسفانه مصدومیت چند بازیکن ما، شرایط خوب ما را خراب کرده و باید دوباره به شرایط خوب بازگردیم.

پاشازاده درباره تصمیم داور در مورد اخراج زودهنگام بازیکن حریف نیز گفت: خیلی از موارد بوده که بازیکن به عنوان یار تعویضی در دقیقه 80 وارد زمین شده و دقیقه 89 اخراج شده است، این جزئی از فوتبال است. داوری خیلی از جاها نیز به ضرر ما بوده، هفته پیش نیز یک پنالتی برای ما گرفته نشد یا یک خطا پشت هجده قدم برای ما نگرفتند. این مسائل در طول 90 دقیقه اتفاق می‌افتد. به نظر من کیفیت داوری خوب بود و اخراج بازیکن ما نیز درست بود. در مجموع داوری رو به بالا و خوب بود، هرچند بعضی دقایق نیز به ضرر ما سوت زده شد. به تیم داوری تبریک می‌گویم به خصوص به داور چهارم که خیلی خوب توانست با خوشروئی مسائل را کنترل کند.

او در خصوص قرعه‌کشی جام‌حذفی ابراز داشت: جام حذفی ما دوشنبه برابر مس کرمان است، من به دنبال سه امتیاز بازی با مس هستم. برنامه من برای بازی با مس است و بعد از آن به دیدار بعدی فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره رویارویی‌اش با استقلال، که در آن بازی می‌کرده، نیز گفت: من به این مسائل فکر نمی‌کنم و تمام تمرکز من روی بازی با مس کرمان است و در این باره نیز با هیچ رسانه‌ای صحبتی نداشته‌ام.

پاشازاده ادامه داد: با تغییراتی که در نیمه دوم دادیم و با صحبت‌هایی که انجام دادیم، توانستیم نبض بازی را بهتر در دست بگیریم. با وجود اینکه به بازیکنانم اعلام کردم از آنها راضی نیستم، اما از معدود تیم‌هایی هستیم که به فکر فرستادن توپ بلند نیستیم و توپ را در زمین به چرخش در می‌آوریم. البته هنوز ضعف داریم ولی با همین برنامه توانستیم به تیم حرف گل بزنیم.

سرمربی نساجی در خاتمه نیز افزود: این برد را به تمام پیشکسوتان مازندران مخصوصاً قائمشهر تقدیم می‌کنم که سال‌های زیادی زحمت کشیدند و در هفته‌های اخیر واقعاً پشتیبان ما بودند. آنها خیلی ما را دلگرم کردند و خیلی به ما اعتماد به نفس دادند و این برای تیم، کادرفنی و باشگاه بسیار خوب بود. هم طرفداران ما و هم پیشکسوتان ما جزو بهترین‌های ایران هستند. مشاهده کردید که تماشاگران ما در ابتدای بازی تیم حریف را تشویق کردند و دیشب نیز با گل و شیرینی به استقبال آنان رفتند. امیدوارم این فرهنگی که نساجی شروع کرده، در کل ایران گسترش پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evjvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی باخت اما هوادارانش بردند (عکس)

پاشازاده: باید گل های پنجم و ششم را هم می‌زدیم/ دنبال رکورد و این حرف ها نیستم
تماشاگران نساجی، دوست داشتنی، تودل برو و میهمان نواز هستند؛