تاریخ انتشار: 1396/07/15 18:14
هافبک فجرسپاسی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 179380

محمدرضا زینال خیری: مساوی برای ما بد نبود اما ما برای برد به اراک رفته بودیم/ اگر در بازی‌های خانگی پیروز نشویم، جریمه می‌شویم!

هافبک دفاعی تیم فوتبال فجرسپاسی معتقد است که در بازی‌های خانگی این تیم، باید با پیروزی زمین را ترک کنند وگرنه از سوی باشگاه جریمه خواهند شد.
محمدرضا زینال خیری: مساوی برای ما بد نبود اما ما برای برد به اراک رفته بودیم/ اگر در بازی‌های خانگی پیروز نشویم، جریمه می‌شویم!

 محمدرضا زینال خیری هافبک دفاعی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این تیم گفت: خدا را شاکرم چرا که اوضاع تیم خیلی خوب می باشد. نسبت به هفته های اولی که تازه شروع کرده بودیم، خیلی بهتر می باشد چرا که کل تیم عوض شده است و نود درصد تیم دستخوش تغییرات شده است.

وی درخصوص بازی با تیم آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی مقابل ایرالکو در اراک انجام دادیم. نیمه اول توپ و میدان با این که آن ها میزبان بودند در اختیار ما بود ولی نیمه دوم آن ها به بازی برگشتند و فشار زیادی آوردند. مساوی برای ما بد نبود ولی ما برای برد رفته بودیم.

هافبک فجرسپاسی درخصوص بازی بعدی این تیم گفت: بازی بعدی در مقابل گل گهر باید در شیراز قرار بگیریم و طبیعتا در خانه فقط و فقط برای برد به میدان می رویم چرا که تیم مان پتانسیل برد را دارد و اگر نبریم نیز از سوی باشگاه جریمه می شویم.

زینال خیری ادامه داد: فجر شرایط خوبی دارد و خدا را شکر به هر بازیکنی که قول دادند تا اینجای کار به وعده خود مسئولان باشگاه عمل کردند و این فوق العاده است و سبب اعتماد بیشتر بازیکنان و کادرفنی، به باشگاه می‌شود.

وی در خاتمه گفت: در پایان امیدوارم که تیم فجر بار دیگر به جایگاه اصلی خود که لیگ برتر می باشد برگردد و من تمام تلاشم را می کنم تا به هدف خود که صعود فجر می باشد برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evrda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: پتانسیل خوبی داریم/ آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ از یک امتیاز رضایت دارم

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی و ایرانجوان بوشهر
از نگاه دوربین علیرضا شمس و نیما کلانتری؛