تاریخ انتشار: 1396/04/08 10:41
این قسمت مس کرمان؛
کد خبر: 200057

مقایسه فنی تیم های لیگ یکی نسبت به فصل گذشته؛ چهره جدید مس باز می‌شود

با تداوم فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید مس در روزهای اخیر، چهره‌‌ی این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بازتر می‌شود و رفته رفته نفرات این تیم در پست‌های مختلف بیشتر شناخته می‌شوند.
مقایسه فنی تیم های لیگ یکی نسبت به فصل گذشته؛ چهره جدید مس باز می‌شود

 البته هنوز کار بسیاری برای مس در بازار نقل و انتقلات باقی مانده است و این تیم در برخی از پست‌ها، در روزهای آینده باید شاهد ورود بازیکنان جدید مد نظر خود به تیم باشد. مس فعلا در درون دروازه‌ی خود قرارداد رضا حیدری را تمدید کرده است و بعد از ماجراهای مربوط به عدم تمدید قرارداد شهدادنژاد، به احتمال فراوان یک جای لیست خود را به دروازه‌بان جدید اختصاص خواهد داد.

در تیم مس فعلا حسن حیدری و رامین شکیبا از بازیکنان سال‌های قبل تیم‌های پایه مس، به عنوان دو دروازه‌بان دیگر مشغول به تمرین هستند و اگر این دو آمادگی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهند این شانس را دارند که با درخشش در تمرینات مس به لیست اصلی این تیم راه پیدا کنند.

در پست دفاع وسط، تیم مس تقریبا کار خود را تمام کرده است و با جذب رامتین سلیمان زاده، میلاد باقری، احمد حیات‌منش مرکزخط دفاع خود را مشخص کرده است. زرنگی مس استفاده از یک زوج موفق در این قسمت از زمین خود بوده است و حیات‌منش و سلیمان‌زاده دوفصل پیش در سپاسی خط دفاع بسیار محکم و خوبی تشکیل داده بودند که در این فصل در مس بازهم بهم رسیدند. باقری نیز از مدافعان جوانی است که در فصول اخیرفوتبال کشور  آمار خوبی از خود ارایه کرده است.

امیرحسین عسگری و علیرضا آرتا دو بازیکن جوان کرمانی مس در این قسمت زمین هستند که مترصد درخشش در این فصل از بازی‌ها می‌باشند تا با این 5 بازیکن تقریبا تکلیف خط میانی مس مشخص باشد.

در دفاع چپ نیز مس تکلیف خود را با تمدید قرارداد فرهاد سالاری و جذب محمد خلیلی روشن کرده است و این دو بازیکن نفرات مس در این قسمت زمین در فصل پیش رو هستند. هر دو این بازیکنان از نفرات شاخص مس دراین فصل محسوب می‌شوند و با حضور آن‌ها در دفاع چپ مس نباید مشکل خاصی احساس شود.

برای دفاع راست نیز نعمت بخشی‌پور بازیکن آماده‌ی کرمانی فصل قبل تیم فولاد یزد جذب شد که خاصیت رفت و برگشت وحرکات سریع لب خط او از نقاط قوت این بازیکن محسوب می‌شود. مس برای این منطقه می‌تواند از احسان پورشیخعلی نیز استفاده کند و همچنین امیر حسین امیرطاهری نیز در این فصل به دنبال پیدا کردن فرصت برای درخشش در ترکیب مس می‌باشد.

در پست هافبک دفاعی نیز با جذب محمد علیزاده و تمدید قرارداد حسین تهامی به احتمال فراوان زوج این دو را در میانه‌ی زمین مس خواهیم داد. رضا ستاری دیگر بازیکن آماده‌ی مس در این قسمت از زمین خواهد بود که دست کادر فنی را برای تقویت این منطقه باز می‌گذارد و همچنین امین کاظمیان دیگر بازیکن جوان مس قصد دارد پدیده‌ی این فصل مس در این قسمت از زمین باشد.

مس در سمت راست زمین خود مهدی تیکدری را دارد و میلاد محمدی نیز قابلیت بازی در این مطقه را دارد ضمن اینکه احسان پورشیخعلی نیز می‌تواند در این قسمت به کار گرفته شود. با این حال بعید نیست که شاید مس علاقه‌مند باشد در این قسمت از زمین خود دست به تقویت بیشتر خود هم بزند.

کیانوش میرزایی نیز در سمت چپ زمین مس بازی خواهد کرد و علیرضا قاسمی نیز علاوه بر میانه زمین و پشت مهاجمان، می‌تواند مس را در این قسمت زمین نیز یاری کند.

در پشت مهاجمان مجتبی محبوب‌مجاز و همچنین علیرضا قاسمی می‌توانند بازی کنند اما به احتمال فراوان خرید بعدی مس بازیکنی است که بازیدر این قسمت زمین را نیز تخصص دارد و مس همچنان به فکر پر کرد نقطه ضعف چندین ساله‌ی خود در پیدا کردن یک پلی میکر خلاق خواهد بود.

اما به طور قطع و یقین مس بعد از محکم کردن خط دفاع خود در روزهای گذشته، در هفته‌ی جدید باید وباید یک مهاجم گلزن و چارچوب شناس را به تیم خود جذب کند. مس هرچند در حال حاضر در تمرینات خود سجاد حسامی و حمید محمدرفیع دومهاجم عالی و گلزن تیم‌های پایه خود در فصل گذشته را در اختیار دارد که قطعا در فصل پیش رو از آن‌ها بیشتر خواهیم شنید اما این تیم در حال حاضر یک مهاجم نوک شاخص را در تیم خود نیاز دارد که قطعا ظرف روزهای آتی به تیم جذب خواهد شد.

مس درصدد بود ازاحمد حسن‌زاده و بهرام رشیدفرخی دو بازیکن سابق باشگاه خود در این قسمت استفاده کند که پروژه انتقال آن‌ها به مس با تصمیم این بازیکنان برای انتخاب تیم دیگرمنتفی شد.

لیست تیم مس برای جذب بازیکن چهار جای خالی دارد که قطعا در روزهای آتی شاهد حضور بازیکنان جدید به خصوص در مناطق رو به جلوی این تیم خواهیم بود.

چهره‌ی مس برای فصل پیش رو مشخص‌تر هم خواهد شد. چهره‌ای که جوانی و شادابی خاصی در خود دارد و هرچند این صورت بازیکن اسمی بزرگی که مثلا سابقه‌ی بازی در تیم‌های شاخص لیگ برتری داشته باشد برروی خود نمی‌بیند اما می‌خواهد چهره‌ی یکدستی بسازد که در تمامطول فصل منسجم و متحد باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7jw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگشت‌های موفقیت برای نخعی و سامره کدامند؟!
مربیان بومی دو مس ابزار موفقیت می‌خواهند؛

جریان‌سازی خاص برای تصمیم سرمربی مس کرمان
هواداران نخعی را نمی‌خواهند؟؛

سرمربی جدید مس کرمان مشخص شد
اختصاصی| جانشین ابراهیم‌زاده بالاخره معرفی شد؛