تاریخ انتشار: 1395/07/07 21:56
کد خبر: 258833

با حریف استقلال در جام حذفی آشنا شویم

ملوان نوین زنگ تفریح نیست.» این اولین صحبتی است که کسانی که بازیکنان این تیم را می شناسند برای بازی با استقلال در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به زبان می آورند.
با حریف استقلال در جام حذفی آشنا شویم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،تیم فوتبال ملوان نوین که در لیگ برتر استان گیلان شرکت می کند، روز شنبه باید برابر استقلال قرار بگیرد و نزدیکان به این تیم ادعا می کنند که شرایط انزلی چی ها برای بازی با پرافتخارترین تیم جام حذفی کاملا ایده آل است و آنها به دنبال خلق اولین شگفتی ایی جام هستند.

 

ملوان نوین چطور به جام حذفی صعود کرد

 

ملوان نوین در رده لیگ برتر استان گیلان تیم قدرتمندی محسوب می شود و این تیم فصل گذشته با کسب رده دوم جدول رده بندی در این لیگ موفق شد جواز حضور در جام حذفی فوتبال ایران را کسب کند. بی تردید ملوانی ها راه سختی را برای رسیدن به جام حذفی طی کرده اند و این تیم نمی خواهد به این راحتی ها این فرصت بزرگ  را که بدست آورده از دست بدهد.

 

 

جامانده های ملوان در ملوان نوین

 

اسکلت تیم فوتبال ملوا نوین را بازیکنانی تشکیل می دهند که در رده زیر 23 سال تیم ملوان بازی می کردند ولی حالا به رده بزرگسالان رسیده اند ولی از نظر فنی نتوانسته به تیم اصلی ملوان راه پیدا کنند. این بازیکنان در حال حاضر عضو تیم فوتبال ملوان نوین انزلی هستند و تلاش می کنند که بتوانند به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کنند. البته این تیم چند بازیکن در خارج از شهر انزلی هم دارد که آنها هم برای رسیدن به سطح اول فوتبال تلاش می کنند.

 

 

ستاره ملوان نوین کیست؟

 

ستاره ملوان نوین محمد غلامین است که در سال های دور در ملوان بازی می کرد و حالا در سال های آخر فوتبالش تجربه های خود را در اختیار این تیم آماتور قرار می دهد. در سال گذشته بازیکنانی مثل میلاد بختیاری و یاشار اسدنژاد به تیم بزرگسالان ملوان راه پیدا کردند و حالا سایر بازیکنان این تیم هم با همین انگیزه در بازی های لیگ استانی گیلان شرکت می کنند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge5p5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر زمان بازی استقلال در جام حذفی