تاریخ انتشار: 1395/07/21 16:57
کد خبر: 256157

کی روش و 15 مرد مورد اعتماد

سرمربی تیم ملی در دو دیدار اخیر تیم ملی به تعداد محدودی از بازیکنان خود اعتماد کرده است.
کی روش و 15 مرد مورد اعتماد

به گزارش فرتاک ورزشی، به نظر می رسد دایره بسته تیم ملی کی روش که البته در نتیجه گیری موفق عمل کرده، نسبت به گذشته بسته تر شده است.

 

سرمربی تیم ملی از میان 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی در کنار رفیعی، شجاعیان و آقایی که پیش از بازی های تیم ملی از فهرست تیم ملی خط خوردند اما در اردو حضور داشتند، تنها به 14 بازیکن در طول دو دیدار گذشته اعتماد کرده است.

 

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مهدی طارمی، مسعود شجاعی، وحید امیری در کنار رضا قوچان نژاد ترکیب ایران در دیدار برابر ازبکستان به میدان رفتند. جهانبخش، آزمون و تیموریان سه بازیکن تعویضی ایران در این دیدار بودند.

 

تیم ملی دیدار با کره جنوبی را با 3 تغییر آغاز کرد. اشکان دژاگه، جهانبخش و آزمون به ترکیب اولیه تیم ملی اضافه شدند اما بازیکنان تعویضی سرمربی تیم ملی در این دیدار تیموریان و طارمی بودند تا تنها اشکان دژاگه به لیست بازیکنان کی روش اضافه شود.

 

به این ترتیب سرمربی تیم ملی در دو بازی سرنوشت ساز تیم ملی تنها به 15 بازیکن اعتماد کرده و البته که اعتماد او به این تعداد کم از بازیکنان هر چند در کوتاه مدت می تواند باعث بالا رفتن هماهنگی تیم ملی و نتیجه گیری شود اما مطمئنا تیم ملی بدون در اختیار داشتن بازیکنان جانشین مناسب در سالهای پیش روی به مشکل خواهد خورد. کی روش در کنار این بازیکنان، ستاره هایی مانند مهدی ترابی، محمد انصاری، امید ابراهیمی، سروش رفیعی و غیره را در اختیار دارد که تا سال 2018 نیز مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ملی ندارند و بسته نگه داشتن دایره بازیکنان تیم ملی می تواند در صورت مصدومیت و یا خروج از فرم این بازیکنان تبدیل به مشکلی بزرگ برای تیم ملی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ger59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی از "ستاره پرسپولیس" نمی‌گذرد