تاریخ انتشار: 1397/04/15 15:40
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 140109

حاشیه های مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان؛ مجتبی حسینی قهر کرد و نیامد

در حالی که مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس در مراسم امروز شرکت نداشت برخی بازیکنان سابق این تیم در مراسم شرکت داشتند.
حاشیه های مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان؛ مجتبی حسینی قهر کرد و نیامد

 از کادر فنی فعلی تیم مس تنها مهدی نامجو در مراسم حاضر بود.

با وجود اصرار علی قرایی برای افزایش بودجه باشگاه برای جذب چند بازیکن طراز اول،مشاور مدیر عامل باشگاه مس در صحبت های خود در این مراسم صراحتا با آن مخالفت کرد.

سرپرست جدید باشگاه مس با تمجید بسیار از رضا یوسف‌آبادی و مجید مکی‌زاده این دو چهره را عوامل اصلی مس در صعود به لیگ آسیا برشمرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان شرایط فعلی پیرامون باشگاه را اوج اتحاد و همدلی برشمرد و برای این موضوع به اتفاقات شب قبل فرودگاه کرمان در اسقبال از مجید مکی‌زاده استناد کرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان خود را مدیری معرفی کرد که در یک ماه باید شرایط ایده آل باشگاه را فراهم کند.

محمود محمودی‌نیا در این جلسه عدم ثبات مدیریتی در باشگاه‌های مس را از عوامل اصلی عدم موفقیت آن‌ها برشمرد و گفت مدیریت ۶ ماهه و ۶ ساله دردی دوا نمی‌کند و یک مدیر با اثبات شایستگی باید فرصت ده ساله داشته باشد.

آقای توحیدی مشاور مدیر عامل شرکت مس در ابتدای صحبت‌های خود زمانی که متوجه خستگی حضار جلسه شد با حرکات کاراته آن ها را به تحرک وا داشت.

توحیدی علت اصلی تغییر مدیرعامل باشگاه مس کرمان را غیر قانونی بودن حضور همزمان کافی در مدیریت باشگاه مس کرمان و سونگون عنوان کرد و اعلان کرد کافی در سونگون مدیریت می‌کند.

مشاور مدیر عامل مس صراحتا عنوان کرد که یا تیم به لیگ برتر صعود می‌کند و باعث نشاط همگانی می‌شود و یا حضورش عملا بدون معنی و خرج هزینه است.

در این جلسه عیسی ابراهیمی و علی قرایی به عضویت هیات مدیره مس جانشین اخلاقی و سیاوشی شدند.

توحیدی در این جلسه تاکید کرد که مدت سرپرستی قرایی در باشگاه مس سه ماهه و کمی بیشتر خواهد بود و برای ماندن بیشترش یا باید مجوز نهادهای نظارتی را کسب کند یا از ریاست هیات فوتبال جدا شود.

در این جلسه تیم فوتسال دختران کویر در رقابت‌های لیگ برتر رسما به مجموعه باشگاه مس کرمان اضافه شد.

مشاور مدیر عامل شرکت مس در امور ورزش در پایان صحبت های خود به باشگاه مس رفسنجان آماده باش داد.

دو نماینده بافت و شهربابک در این جلسه سخنرانی کردند و دو نماینده شهر کرمان نمایندگان خود را به این جلسه اعزام کردند. امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان و دو عضو سابق هیات مدیره باشگاه مس در این نشست حضور نداشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggm9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مهم مجتبی حسینی با مدیرعامل جدید مس کرمان
ساعت 18 امروز رخ می‌دهد؛