تاریخ انتشار: 1402/04/27 17:00
کد خبر: 2481

داروی گیاهی برای ترک شیره تریاک

به عقیده برخی افراد، مصرف دارو‌های گیاهی به ترک تریاک تدریجی کمک می‌کند و باید اشاره کنیم دارو‌های گیاهی تنها باعث بهبود روند درمان می‌شوند و به‌تنهایی تاثیری ندارند.
داروی گیاهی برای ترک شیره تریاک

به عقیده برخی افراد، مصرف دارو‌های گیاهی به ترک تریاک تدریجی کمک می‌کند و باید اشاره کنیم دارو‌های گیاهی تنها باعث بهبود روند درمان می‌شوند و به‌تنهایی تاثیری ندارند. البته ممکن است مصرف زیاد آن‌ها عوارضی نیز به همراه داشته باشد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با دکتر روانپزشک ترک اعتیاد خود مشورت کنید.

در ادامه نام گیاهانی را می‌آوریم که استفاده از آن‌ها در ترکیب با روش‌های دیگر باعث بهبود روند درمان ترک شیره تریاک می‌شود.

بابونه

بابونه باعث بهبود درد معده، ضد التهاب و درمان بی‌خوابی می‌شود. با وجود این، مصرف بیش از حد آن عوارضی مانند استفراغ و واکنش آلرژیک را خواهد داشت.

قاصدک

یکی از دارو‌های گیاهی برای ترک شیره تریاک، قاصدک است. از خواص این دارو می‌توان به بهبود عملکرد کبد و ادرارآور بودن آن اشاره کرد. با وجود ‌این، عوارض مصرف قاصدک نیز سوء هاضمه و واکنش آلرژیک است.

جینکو

یکی دیگر از دارو‌های گیاهی برای ترک تریاک، جینکو نام دارد که برای بهبود حافظه کوتاه مدت، تمرکز و جذب گلوکز بهتر موثر است. مصرف این گیاه همچنین انرژی زیادی به شما می‌دهد. با این‌حال، استفاده بیش از حد آن باعث گیجی و تپش قلب خواهد شد.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqwz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشکال دارویی کاسنی