تاریخ انتشار: 1396/02/19 22:27
اختصاصی| از گزینه‌های پوچ تا پوچ‌هایی که گزینه شدند؛
کد خبر: 211781

تمامی احتمالات نیمکت نساجی در فصل آینده

نیمکت نساجی مازندران در فصلی که پیش روست، قطعا دچار تغییر خواهد شد.
تمامی احتمالات نیمکت نساجی در فصل آینده

به گزارش فرتاک ورزشی، نتایج نوسانی حسین مسگرساروی و حاشیه‌هایی که او در تیم قائمشهری به وجود آورده است، سبب شده تا مالکان باشگاه نساجی، او را چند هفته قبل از پایان مسابقات لیگ یک از ذهن خود دور کنند و تمام فکرشان را برای صحیح‌ترین انتخاب جذم کردند.

در روزهای گذشته چندین گزینه از جمله رسول خطیبی، نادر دست نشان، فراز کمالوند، مهدی تارتار و چندین مربی دیگر برای نیمکت نساجی مطرح شده‌اند اما آنچه در قائمشهر مهم است، آرام کردن هواداران و در دست داشتن شرایط باشگاه است. اگر بخواهیم خودمانی صحبت کنیم، نساجی مربی سیاست‌مدار می‌خواهد.

بله، مربی سیاست‌مدار، به راحتی می‌تواند این تیم را لیگ برتری و باجنگیدن علیه برخی هوادارنماها در قائمشهر و دور کردن حاشیه از تیم، می‌توان نساجی را پس از چندی سال در لیگ برتر دید.

به جرات می‌توان گفت که مربیانی که در بالا نام برده شد، به غیر از دست‌نشان سیاست‌مدار نیستند و توانایی اداره تیمی پرحاشیه را نخواهند داشت و تیمی آرام، رویای حضور آنها است. گزینه‌های پوچی که دهان به دهان در قائمشهر در حال چرخیدن است هواداران این تیم را دچار سرگردانی کرده است و مالکان این تیم، اگر قصد لیگ برتری شدن دارند، باید تا چند روز آینده فرد اول نیمکت خود را مشخص کنند و به دنبال یارگیری باشند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvwb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع نساجی این تیم را ترک کرد
اختصاصی| بازگشت نادری به تبریز؛

عباس زاده و قائدی فصل بعد در یک تیم لیگ برتری!
اختصاصی| آقای گل و پدیده کوچ می‌کنند؛

نساجی کارخانه آقای گل سازی!
دومین آقای گلی متوالی از نساجی؛