تاریخ انتشار: 1396/06/31 22:56
جهش روح الله باقری در هفته‌ای که تیکدری، پاداش نگرفت؛
کد خبر: 181581

گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ قائم اسلامی‌خواه به یک قدمی صدر رسید

با پایان هفته چهارم لیگ یک ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک مشخص شدند.
گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ قائم اسلامی‌خواه به یک قدمی صدر رسید

 با ادامه درخشش قائم اسلامی خواه، هافبک بادران با جهشی چشم گیر خود را به رده دوم جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک رساند. جایگاهی که اسلامی خواهد به دست آورد از آن جهت ارزشیابی بیشتری پیدا خواهد کرد که هیچ یک از بازیکنان بالای جدول در ارزشمندترین‌ها، نتوانستند در این هفته امتیازی کسب کنند و درخشش متوالی اسلامی خواه سبب شده تا او به ستاره لیگ یک تبدیل شود.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. فرشید پاداش / شهرداری ماهشهر (6 امتیاز)

فرشید پاداش در بازی مقابل راه آهن به تنهایی سه گل را وارد دروازه این تیم نمود و پایه گذار گل چهارم این تیم نیز بود و در یک بازی رویایی، شهرداری ماهشهر را کمک کرد تا به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد. پاداش در ادامه روند موفقیت آمیزش در هفته دوم و مقابل شهرداری تبریز نیز موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. پاداش سه هفته می‌باشد که هیچ کاری برای شهرداری ماهشهر نکرده است. وی در سه هفته گذشته نه گل زده، نه پاس گل داده و نه پنالتی کسب کرده. عملکردی منفی که اگر در هفته آینده نیز ادامه دار باشد، قطعا جای خودش را در صدر از دست خواهد داد.

2. مهدی تیکدری / مس کرمان (5 امتیاز)

جوان اول مس کرمان به طور عجیبی جهش کرد و خود را به رتبه دوم جدول ارزشمندترین ها کشاند. وی با دو گلی که در هفته سوم مقابل راه آهن به ثمر رساند شمار امتیازات خود را به عدد 4 افزایش داد و با خط و نشانی جدی به فرشید پاداش، در رتبه دوم ایستاد. تیکدری این هفته نیز موفق شد برای کرمانی‌ها گلزنی کند و شمار امتیازات خود را به عدد 5 برساند و به یک قدمی صدر جدول برسد. تیکدری برای اولین بار این هفته نتوانست برای مسی‌ها بدرخشد. وی گرچه در بازی این هفته مقابل ملوان دو موقعیت بسیار خوب کسب کرد اما با بدشانسی نتوانست گل بزند و همان 5 امتیازه باقی ماند.

2. قائم اسلامی خواه / بادران تهران (5 امتیاز)

قائم اسلامی خواه موفق شد با گلزنی در این هفته، شمار امتیازات کسب شده خود را به عدد 5 برساند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کند. اسلامی خواه که در چهار هفته ابتدایی لیگ موفق شده بود دو گل و دو پاس گل بدهد، با گلی که مقابل تیم شهرداری تبریز به ثمر رساند، با سبقت گیری از رقبای خود، به رده دوم جدول رسید و در کنار مهدی تیکدری از تیم مس کرمان قرار گرفت.

3. شاهرخ غلامرضاپور / مس کرمان (4 امتیاز)

شاهرخ غلامرضا پور علاوه بر آنکه دو امتیاز از سه هفته ابتدایی لیگ کسب کرده بود، هفته قبل مقابل گل گهر یک پنالتی کسب کرد و پنالتی کسب کرده خود را به صورت چیپ وارد دروازه آرمان شهدادنژاد کرد تا با 4 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند. غلامرضاپور در بازی با گل گهر مصدوم شد و به همین دلیل، چند هفته‌ای در ترکیب مس نخواهد بود و قطعا کرمانی‌ها روی دیگر مهاجم ارزشمند خود یعنی مهدی تیکدری حساب باز خواهند کرد. او این هفته برای مس به میدان نرفت اما پس انداز وی سبب شد تا در رده سوم جای داشته باشد.

3. محمد پورسواریان / شهرداری ماهشهر (4 امتیاز)

هافبک شهرداری ماهشهر که توانایی بازی در دفاع راست و دفاع وسط را نیز دارد و در این فصل آچار فرانسه تیمش است، این هفته به عنوان یار جانشین به میدان آمد اما گویا همه چیز دست به دست هم داده اند تا پورسواریان بدرخشد و در ماهشهر آقایی کند. گرچه همه در ماهشهر از فرشید پاداش سخن می‌گویند اما نوسانات زیاد پاداش سبب شده تا اکنون ماهشهری‌ها حساب ویژه‌ای روی پورسواریان باز کنند. پورسواریان این هفته به محض ورود به زمین، با پاس گلی که داد، موفق شد نقش بسزایی در گل دوم شهرداری داشته باشد و با کسب یک امتیاز، خود را به رده سوم برساند.

3. روح الله باقری / خونه به خونه (4 امتیاز)

روح الله باقری در تمامی بازی‌هایی که برای بابلی ها به میدان رفت، مثمر ثمر بازی کرد. او فقط در یک بازی نتوانست امتیازی کسب کند و آن بازی نیز، دیدار با نساجی بود که به دلیل محرومیت از دست داد. اگر باقری کمی روی کارت‌هایی که می‌گیرد دقت کند و عصبی نشود، قطعا یکی از ستاره‌های لیگ یک می‌تواند باشد. باقری این هفته با یک ضربه برگردان زیبا، موفق شد دروازه فجر را باز کند و با توجه به سه امتیازی که در سه هفته قبل کسب کرده بود، خود را 4 امتیازه کرد و ارزشمندترین بازیکن خونه به خونه شد و خود را به رده سوم جدول رساند.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

پ.ن: نام روح الله باقری به اشتباه حمید کاظمی نوشته شده است و جای این دو بازیکن سهوا جا به جا شده است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxm9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ تیکدری به یک قدمی پاداش رسید
ادامه سیر صعودی شاهرخ و قائم در جدول؛

قائم اسلامی خواه: در سال 95 از وجدانم نمره قبولی گرفتم/ من جنگجوی دهدشت هستم
اختصاصی| مصاحبه نوروزی با بهترین پشت مهاجم لیگ یک؛