تاریخ انتشار: 1396/08/21 13:34
هافبک بادران تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 174083

قائم اسلامی‌خواه: بازی با نساجی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود/ مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستم

هافبک تیم فوتبال بادران تهران بازی با نساجی را یکی از زیباترین بازی‌های لیگ یک امسال توصیف کرد.
قائم اسلامی‌خواه: بازی با نساجی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود/ مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستم

 قائم اسلامی خواه هافبک طراح و گلزن تیم بادران تهران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با نساجی گفت: بازی با نساجی یکی از زیباترین بازیهای لیگ بود. مجموعا تیم حاکم میدان بودیم اگرچه گل دقیقه های ابتدایی بازی را برای هرتیمی سخت می‌کند ولی در طول هفته اتفاقات اینچنینی را پیش بینی کرده بودیم و برای نود دقیقه برنامه داشتیم و خداروشکر توانستیم سه امتیاز حساس آن بازی را بگیریم.

وی در خصوص درخشش در لیگ یک امسال گفت: خداروشکر در مجموعه آرامی کار می‌کنم که مدیریت و کادرفنی و بازیکنان و ... همه کار بلد هستند و از همه مهم تر، بعد از لطف خدا مدیون کادرفنی و بازیکنانی هستم که کنار آنها فوتبالم دیده می‌شود و باتمام وجود از تجربیاتشان استفاده می‌کنم.

هافبک بادران درخصوص این سئوال که آیا بادران امسال می‌تواند به لیگ برتر صعود کند یا خیر پاسخ داد: از همه نظر آمادگی صعود را داریم. نظم خوبی در تیم حاکم است که امیدوارم در نهایت ختم به صعود تیممان شود.

اسلامی خواه در خاتمه درخصوص بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: در بازی با پرسپولیس محروم هستم ولی وقتی قرعه کشی را از برنامه نود پخش می‌کردند، دعا می‌کردم به تیم بزرگی بخوریم چون یقین دارم میتواند اتفاق خوبی برای تیم و بازیکنامان باشد و بدون شک مقابل پرسپولیس بادرایت کادرفنی دست و پا بسته نیستیم و همه کیفیت تیم ما را تحسین خواهند کرد.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5bm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ بررسی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک/ رشد محسوس گمنام‌ها در جدول!
اختصاصی| ارزشمندترین بازیکن لیگ یک چه کسی است؟؛

جدول پنالتی گیرترین بازیکنان لیگ یکی/ دو بادرانی در صدر
اسلامی‌خواه پنالتی‌زن‌ترین بازیکن لیگ؛