تاریخ انتشار: 1396/10/23 14:23
کد خبر: 164959

احتمال بازگشت بازیکنان ایرانی لیگ قطر به ایران

طارمی تازه به قطر رفته اما در فصل آینده بازگشت بازیکنان ایرانی لیگ قطر به ایران را خواهیم دید، بازگشت‌هایی که از همین حالا نشانه‌هایش دیده می‌شوند.
احتمال بازگشت بازیکنان ایرانی لیگ قطر به ایران

 اگرچه مهدی طارمی تازه به قطر رفته و به دوستش مرتضی پورعلی‌گنجی نزدیک شده اما شاید خیلی زود پورعلی‌گنجی موقعیتش در قطر را از دست بدهد.

السد با پورعلی‌گنجی قرارداد ۵ ماهه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار امضا کرده و تمایلی برای تمدید نشان نمی‌دهد. السد در روزهای اخیر دنبال یک مدافع اسپانیایی بوده تا فصل بعد جانشین پورعلی‌گنجی شود و این یعنی پایان حضور مرتضی در قطر.  باشگاه السد در فصل آینده تغییراتی گسترده را تجربه خواهد کرد، تغییراتی که پورعلی‌گنجی در آن فرصتی برای تمدید پیدا نمی‌کند. مهدی طارمی تازه به قطر رفته اما در فصل آینده بازگشت بازیکنان ایرانی لیگ قطر به ایران را خواهیم دید، بازگشت‌هایی که از همین حالا نشانه‌هایش دیده می‌شوند.

پورعلی‌گنجی از قرارداد کوتاه‌مدت خود با السد متعجب است و باشگاه برای تمدید پیش‌قدم نمی‌شود و بازی‌های باقی مانده در این فصل شاید پایان حضور مرتضی در فوتبال قطر باشد.  لیگ قطر انگار پذیرای بازیکنان پرشماری از ایران نیست‌. پورعلی‌گنجی شاید فصل بعد دوباره به لیگ ایران برگردد. بازیکنان ایرانی به دلیل نظم مالی در باشگاه‌های قطری، قرارداد در قطر را به بازی در ایران ترجیح می‌دهند اما قطری‌ها در جذب بازیکن ساز و کار خودشان را دارند و ادامه کار در لیگ قطر شاید سخت‌تر از قرارداد بستن باشد.

نکته دیگر اینکه بازیکنان ایرانی حتی به اندازه حضور در لیگ قطر رفتار حرفه‌ای ندارند و فارغ از بحث پورعلی‌گنجی با چالش‌هایی در زمینه ارتباط با باشگاه مواجه می‌شوند و معمولا وکلای حرفه‌ای برای مذاکره و عقد قرارداد ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8pyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده پیام اینستاگرامی لژیونر مطرح فوتبال کشورمان برای آقای گل پرسپولیس! +عکس