تاریخ انتشار: 1395/09/15 18:22
کد خبر: 244935

پزشک بادران: افشین دانشیان تنها مصدوم تیم ماست

مربی تیم فوتبال بادران تهران از مصدومیت یک بازیکن این تیم خبر داد.
پزشک بادران: افشین دانشیان تنها مصدوم تیم ماست

به گزارش فرتاک ورزشی، برای بررسی وضعیت پزشکی و بدنی بازیکنان  تیم گفتگویی را با دکتر رحیم پور مربی بدنساز تیم ترتیب داده است که در زیر میخوانیم :

 بعد بازی با تیم مس رفسنجان بازیکنان بدون تعطیلی تمرینات را ادامه دادند ، بازیکنانی که در بازی در مقابل مس فیکس بازی کرده بودند دو روز متوالی ریکاوری کردندوبادرانی ها زیر نظرمربی بدنساز تیم  در سالن وزنه به تمرینات بدنسازی پرداختند .

 دکتر رحیم پور در ادامه افزود , به دلیل فرسایشی بودن لیگ و بالا بودن مسائل روحی - روانی در روز بعد از بازی با مس رفسنجان بازیکنانی که در مقابل مس رفسنجان فیکس بازی نکرده بودند  در سالن سرپوشیده حاضر شدند وبعد از تمرینات ویژه فوتبال ،بازیکنان به بازی والیبال پرداختند .

دکتر رحیم پور درباره دو بازی پایانی و شرایط روحی و روانی تیم گفت : انچه که برای کادر فنی در انتهای این نیم فصل مهم است تعدیل تمرین و برداشتن فشار تمرینات از روی بازیکنان بوده  که این موارد با هم اندیشی کادر فنی  رعایت شد تا بازیکنان با تمام  توان در دو بازی اخر حضور داشته باشند.

رحیم پور درباره مصدومان تیم بادران نیز گفت :به غیر از افشین دانشیان که از درد پاشنه پا( خار پاشنه) رنج می برد همه بازیکنان آماده بازی با تیم آلومینیوم اراک هستند, و خدا را شکر مصدومیت خاصی بازیکنان ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k99mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست محمدحسین عین افشار شکست