تاریخ انتشار: 1398/06/30 18:00
فجرسپاسی0 - 0 آرمان گهر سیرجان
کد خبر: 87235

توقف شاگردان مهابادی در خانه/ آرمان گهر نوار پیروزی های فجر را پاره کرد

دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و آرمان گهر سیرجان در هفته ششم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
توقف شاگردان مهابادی در خانه/ آرمان گهر نوار پیروزی های فجر را پاره کرد

تیم های فجرسپاسی شیراز و آرمان گهر سیرجان در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در نهایت تلاش های هر دو تیم ثمری نداشت و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان مهابادی دو امتیاز حساس داخل خانه را از دست بدهند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که شرایطی کاملا متفاوت در جدول داشتند، فجری هابا 12 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته بودند در حالی که شاگردان قاسم شهبا با 3 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار داشتند.

مهابادی و شاگردانش که بهترین موقعیت را برای تثبیت صدرنشینی داشتند، در این بازی خانگی نتوانستند دروازه آرمان گهر سیرجان را باز کنند تا نوار پیروزی های آنها پاره شود و دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهند، امتیازاتی که می تواند در ادامه برای آنها گران تمام شود.

آرمان گهر سیرجان با این تساوی ، چهارمین امتیاز خود را کسب نمود و اگر چه تفاوت آن چنانی در جدول احساس نکرد، اما توقف صدرنشین در خارج از خانه آن هم همراه با تیمی که در رده سیزدهم جدول قرار دارد، یعنی یک امتیاز بسیار شیرین و امیدوار کننده برای شهبا و شاگردانش که می تواند آنها را برای ادامه راه امیدوار نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgxka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان مهابادی، مسیری که هم چنان ادامه دارد/ شهبا در اندیشه اولین پیروزی
آرمان گهر سیرجان- فجرشیراز