تاریخ انتشار: 1396/01/02 00:42
کد خبر: 221635

رکورد دست نیافتنی در اختیار سیدمهدی رحمتی

رکورد دست نیافتنی در اختیار سیدمهدی رحمتی

اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی محبوب بین ورزشکاران است و همین موضوع باعث شده تا بعضا اتفاقات بامزه، حواشی و جنجال‌های زیادی ایجاد کند. برخی از مهمترین اتفاقات اینستاگرام در سال 95 را در بانک ورزش مرور می‌کنیم.

 

امیر قلعه نویی در 13 فروردین 1395 مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود و پرده از اختلافش با مهدی رحمتی کاپیتان فعلی استقلال برداشت. او مدعی شد که برای بازگشت رحمتی به تیم‌ملی پادرمیانی کرده است و هیچ مشکلی با او نداشته.  او در ادامه گفت مهدی رحمتی زمان تمدید قرارداد با استقلال شرط کرده بوده که حمید بابازاده باید به عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال انتخاب شود و کریم بوستانی باید از این تیم جدا شود و چون این فراتر از درخواست یک بازیکن بوده او قبول نکرده است.

 

پس از این اظهار نظر مهدی رحمتی در اینستاگرام خود اینگونه جواب قلعه‌نویی را داد: بازی‌های نخ‌نما شده، نقشه‌های تکراری با نقاب‌های فریبنده. اما من و هواداران واقعی استقلال امروز به فوتبال نرسیدیم که فریب این ترفندها را بخوریم. بعد از بازی با پدیده حرف‌هایی زدم که خیلی زود نشانه‌هایش را دیدیم. واقعیت و مستندات افشا خواهد شد پس فعلا به استقلال فکر می‌کنیم تا به  وقتش خاطرات شنیدنی از افراد و اطرافیان شان را تعریف کنیم و نقاب از چهره آنها برداریم. حرف نزده را همیشه می‌توان زد.

 

رحمتی البته اعتقاد بسیار زیادی به بخش انتهایی صحبت هایش دارد چون رکورددار تهدید به افشاگری در میان بازیکنان ایرانی است.

 

1LcnjTGCX26y


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj6la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام ستاره تراکتورسازی در شب دامادی اش