تاریخ انتشار: 1397/12/06 18:09
ملوان 1 - شهرداری ماهشهر 0
کد خبر: 108638

دوازدهمین باخت ماهشهری‌ها در لیگ یک/ ملوانان ماندنی شدند

در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان و از ساعت ۱۴:۱۵ روز دوشنبه ششم اسفند ماه تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم ملوان انزلی بود.
دوازدهمین باخت ماهشهری‌ها در لیگ یک/ ملوانان ماندنی شدند

داوری این دیدار بر عهده علی بای، میلاد قاسمی، مسلم رحیم خانی و امید جمشیدی بود. تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر که در این فصل بعد از تعویض سه سرمربی در رده آخر جدول قرار گرفته بود این بار با مهدی پاشازاده به دنبال رهایی از قعر جدول بودند که به چنین هدفی دست نیافتند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم این دیدار بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و هر دو تیم گاهی حملاتی را علیه یکدیگر انجام دادند اما در دقیقه ۹۰ بازی بالاخره تیم ملوان توسط عباس عامری به گل برتری رسید و این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود ملوان بندر انزلی به پایان رسید تا مهدی پاشازاده در اولین حضور خود بر روی نیمکت هدایت ماهشهری ها متحمل شکست خارج از خانه شود و شرایط ماندگاری تیم سخت تر از قبل شود.

ملوان بندرانزلی با این پیروزی، ماندگاری خود در این فصل لیگ یک را حتمی کرد و آنها که فصل را با 6- آغاز کردند، با محمد احمدزاده توانستند نتایجی خوبی کسب کنند و ماندگاریشان در فصل آینده لیگ یک تضمین شود.

ملوان با این پیروزی 25 امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند. شهرداری ماهشهر نیز باهمان 16 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

ملوان: حمید عرفانی، عظیم گوک، مهیار زحمتکش، وحید حیدریه، حافظ یعقوبی، پژمان نوری، میلاد کمندانی، خشایار زبرجد، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی، یزدان عباسیان

شهرداری ماهشهر: روزبه سینکی، محمود خمیسی ، خیرالله ویسی آراء، ادریس کوچکی، روح الله شعبانی، علی محمدی، رضا نجاری ، علی داوران، علی اصغر شیردل، سید ایمان موسوی، محمد سرفراز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nljgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل اروند خرمشهر استعفا داد
پس از تساوی مقابل شهرداری تبریز؛