تاریخ انتشار: 1402/04/26 20:10
کد خبر: 2514

تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران فینالیست شد/ شاگردان صادقیانی در اندیشه انتقام از پاکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست میزبان (ازبکستان) در آخرین مسابقه خود برای قهرمانی در رقابت‌های آسیای مرکزی به میدان می‌رود.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران فینالیست شد/ شاگردان صادقیانی در اندیشه انتقام از پاکستان

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16سال پسر آسیای مرکزی از روز جمعه 23 تیر به میزبانی شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان آغاز شده است و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران امروز (دوشنبه 26 تیر) در چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت 16 برای دومین بار به مصاف ازبکستان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

شاگردان آرش صادقیانی در ست سوم این مسابقه 25 بر 19 نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر جبران شکست روز گذشته، به دیدار نهایی راه یابند.

محمدرئوف خوشحال، طاها محسنی (کاپیتان)، مصطفی صداقت، امیرعلی فرج‌پور، آرمین آسیایی و شنتیا به‌نژاد ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی پسر زیر 16 سال آسیای مرکزی با حضور تیم‌های ایران، پاکستان، ازبکستان و قزاقستان در مدت سه روز پیگیری شد.

در پایان این مرحله تیم پاکستان با کسب صدر جدول مستقیم به دیدار نهایی راه یافت و تیم‌های ازبکستان و ایران در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند تا امروز برای تعیین حریف پاکستان به مصاف یکدیگر بروند.

بدین ترتیب تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران با شکست ازبکستان حریف پاکستان در دیدار نهایی این رقابت‌ها شد که این مسابقه ساعت 16 روز چهارشنبه 28 تیر برگزار می‌شود. تیم ایران در مرحله گروهی مغلوب پاکستان شده بود و شاگردان آرش صادقیانی در اندیشه دومین انتقام خود در این رقابت‌ها هستند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی، اصغر نجفی (مربیان) و امیرحسین ضمیری (بدنساز) مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپیست)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) به عنوان کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا نیز از 31 تیر تا هفتم مرداد با حضور 14 تیم به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند پیگیری می‌شود که‌ تیم ایران در گروه سوم این مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های عربستان سعودی، ژاپن و چین رقابت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqao3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایتالیا ما را خوشحال کرد پرتغال را ناراحت!