تاریخ انتشار: 1396/02/20 21:30
کد خبر: 211586

مورینیو: دیدار با سلتاویگو مهمترین بازی تاریخ منچستریونایتد است

سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد رویارویی با سلتاویگو مهمترین بازی تاریخ این باشگاه است.
مورینیو: دیدار با سلتاویگو مهمترین بازی تاریخ منچستریونایتد است

 ژوزه مورینیو در نشست خبری خود پیش از بازی فردا شب مقابل سلتاویگو در دور برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا ضمن تاکید بر انگیزه بالای تیمش برای فتح لیگ اروپا عنوان کرده استراحت دادن به تعدادی از بازیکنانش در بازی آرسنال ریسک نبوده است.

مورینیو به نقل از وبسایت باشگاه منچستریونایتد به خبرنگاران گفته:

    من به خودم فکر نمی کنم بلکه باشگاه و بازیکنانم فکر می کنم. برای منچستریونایتد رسیدن به فینال یک رقابت اروپایی و فتح تنها جامی که موفق به فتح آن نشدند بسیار مهم است. این چهاردمین ما در این فصل لیگ اروپا است و تمام تلاش خودمان را برای صعود می کنیم.

    هر دو تیم به یک اندازه انگیزه دارند. خود بازیکنان سلتاویگو گفتند که این مهمترین بازی تاریخ این تیم است. این بازی مهمترین بازی تاریخ ما هم است. باور ندارم که سلتاویگو بیشتر از ما برای فتح این جام انگیزه دارد. گر به لیگ قهرمانان صعود نکنیم به این معنی است که به اندازه کافی برای حضور در این جام خوب نبودیم. هدف ما حضور در این جام است اما فعلا باید روی بازی های پیشرو تمرکز کنیم و هیچ کس بیشتر از من برای پیروزی در بازی فردا انگیزه ندارد.

    جو اولترافورد در هر بازی متفاوت است. هواداران از نظر شور و شوق ثبات ندارند. به طور مثال در بازی با چلسی جو ورزشگاه بسیار قوی بود. اما در بعضی بازی ها مثل بازی با اندرلخت جو ورزشگاه به اندازه کافی گرم نبود.

    شرایط ساده است. انجام ۱۷ بازی در ۷ هفته با تنها ۱۶ بازیکن غیرممکن است. از اینکه با قوی ترین ترکیب مقابل آرسنال بازی نکردیم پشیمان نیستم. ما ریسک نکردیم بلکه تصمیم منطقی براساس شرایط مان گرفتیم. همه تمام تلاش خودشان را برای موفقیت تیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان می کنند. تا زمانی که همه تلاش کنند مشکلی وجود ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nylar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست و پا زدن‌های ونگر و مورینیو برای اروپا