تاریخ انتشار: 1396/02/21 00:00
کد خبر: 211562

عکس/ بزرگترین ناجی پرسپولیس که همه فراموشش کردند

 

0c72N8LbT0JB

 

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پرسپولیس در یک فصل بسیار پرخاطره سرانجام از گروهش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا دو هفته دیگر باید در مرحله یک‌هشتم نهایی با لخویای قطر مصاف بدهد. کار سرخپوشان در این دوره از رقابتها فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشت. در این میان بی‌گمان یکی از تلخ‌ترین قاب‌های به جا مانده از این مسابقات، جایی بود که بعد از توقف بدون گل پرسپولیس برابر الریان قطر، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در مقابل هواداران مغموم تیم تهرانی اقدام به انجام شادی‌های تحریک‌آمیز کرد.

 

این رفتار او در همان زمان یک جنجال بزرگ به وجود آورد و باعث شد جلال حسینی هم به خاطر اعتراض به وی کارت زرد بگیرد و بازی مهم با الهلال عربستان را از دست بدهد. در آن صحنه رادوشوویچ اولین بازیکن پرسپولیسی بود که به سمت عمر باری هجوم برد و درگیری را استارت زد. باری تصور می‌کرد با کسب این یک امتیاز کار تمام شده و الریان در دور بعد حاضر خواهد بود. او که در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، همان موقع در مصاحبه‌اش گفت کار صعود را تمام‌شده می‌داند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

در حقیقت این خود آقای دروازه‌بان بود که در دو بازی بعدی تیمش برای صعود پرسپولیس سنگ تمام گذاشت! در روزی که پرسپولیس با الهلال مساوی کرد و می‌رفت تا از گروهش اوت شود، عمر باری پنج گل از الوحده خورد و تاریخ‌ساز شد. دوشنبه‌شب هم این دروازه‌بان کار نیمه‌تمامش را به پایان رساند و چهار گل دیگر هم از الهلال دریافت کرد تا سرخپوشان ایرانی به دور بعد صعود کنند. به این ترتیب ورزشگاه آزادی، یعنی همان استادیومی که او چند هفته قبل‌تر آن را با نیشخند و رفتارهای عجیب و غریب ترک کرده بود غرق در شور و شادی شد؛ آنچه بابتش باید از عمر باری تشکر کنیم!

 

asG0XuPW2hug

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyllr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس/ الهلال درکجا برگزار می شود؟