تاریخ انتشار: 1395/11/08 20:53
کد خبر: 233062

کمالوند: ذوب آهن منسجم ترین تیم لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در بازی فردا دو تیم شناخت خوبی نسبت به هم دارند و اغراق نیست اگر بگوییم ذوب‌آهن منسجم‌ترین تیم لیگ است.
کمالوند: ذوب آهن منسجم ترین تیم لیگ برتر است

به گزارش فرتاک ورزشی، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: لیگ بسیار سخت شده است و هر چقدر بازی‌ها جلوتر می‌رود سختی کار بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

وی گفت: امروز دیدید که تراکتورسازی که همیشه جزو دو تیم بالای جدول بوده از پس ماشین‌سازی قعرنشین برنیامد یا استقلال که در مقابل تیم 10 نفره پیکان بازی می‌کرد تا دقایق پایانی نتوانست این تیم را شکست دهد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: بازی ما هم سخت و نفس‌گیر است. در بازی فردا دو تیم شناخت خوبی نسبت به هم دارند و اغراق نیست اگر بگوییم ذوب‌آهن منسجم‌ترین تیم لیگ است. موفقیت پی‌درپی این تیم نشان‌دهنده کار ریشه‌ای و زیربنایی مدیریت ورزشی آقای آذری است که واقعا نشان داده مدیریت ورزشی را بلد است. به هر صورت ما شناخت کامل از ذوب‌آهن داریم و امیدواریم در بازی فردا با گرفتن یک 3 امتیاز دیگر بیش از بیش به تیم بالای جدول نزدیک شویم.

کمالوند در رابطه با شرایط جوی تبریز برای دیدار فردا با ذوب‌آهن اظهار داشت: در بازی جام‌حذفی که مقابل ذوب‌آهن شکست خوردیم به خاطر شرایط جوی زمین یخ زده بود و ارائه بازی خوب ممکن نبود اما در دیدار فردا امیدوارم چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

وی در رابطه با عملکرد تیمش در دیدار با پرسپولیس نیز گفت: در دیدار گذشته مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم و اجازه نفوذ به مهاجمان تیم حریف را ندادیم. ما در بازی‌های آتی هم همینگونه بازی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را بگیریم. من در شرایط سخت به گسترش فولاد آمدم و در سال اولی که به این تیم آمدم قرار بود گسترش فولاد را در لیگ برتر حفظ کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzjgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گسترش فولاد-ذوب آهن