تاریخ انتشار: 1396/08/15 14:04
اختصاصی| بازگشت لوکومتیو رانان به ایستگاه گربه سیاه؛
کد خبر: 174941

پیش بازی خونه به خونه-راه آهن؛ نبرد بحران زده‌ها و شگفتی سازان در بابل

دو تیم خونه به خونه و راه آهن تهران از ساعت 14:30 در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم می‌روند.
پیش بازی خونه به خونه-راه آهن؛ نبرد بحران زده‌ها و شگفتی سازان در بابل

 نبرد راه آهن قعر جدولی با خونه به خونه، شگفتی ساز جام حذفی، شاید غیر حساس ترین دیدار این هفته باشد. بابلی ها که عملکرد نسبتاً خوبی در این فصل لیگ یک داشته اند به مصاف راه آهنی می روند که شاید در آخرین سال های حیات خود در فوتبال ایران به سر می برد. بسیاری معتقدند نتیجه این دیدار از الان مشخص بوده و راه آهن تقریبا نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد اما این نکته را باید اذعان داشت که لوکوموتیورانان هفته قبل پس از 1000 دقیقه، موفق شدند در لیگ گلزنی کنند و شرایط کاملا متفاوتی برای تقابل با خونه به خونه دارند.

خونه به خونه در یک سال گذشته در 3 دیدار 9 بار موفق شده دروازه راه آهن را باز کند که هر ۹ گل توسط ۹ بازیکن متفاوت به ثمر رسیده است.

لیگ یک

خونه به خونه ۶ - راه آهن ۰

راه آهن ۰ - خونه به خونه ۱

جام حذفی

راه آهن ۱ - خونه به خونه ۲

میثم نقی زاده، پژمان نوری، محمد غلامی، محمد خلیلی، امیر حسین فشنگچی، حمید کاظمی، روح الله باقری، مهرداد حیدری و مهدی خیری گلزنان خونه به خونه مقابل لوکومتیو رانان بوده اند. از آن سو رضا معقولی تنها گل راه آهن مقابل خونه به خونه را به ثمر رسانده است.

راه آهن از زمانی که محسن بیاتی نیا را روی نیمکت خود می‌بیند، دیگر شکست تحقیر آمیز در کارنامه‌اش ثبت نکرده است و تیم قابل احترام تری شده است. بیاتی نیا با خرید چند بازیکن باتجربه، بالانس مناسبی در تیمش به وجود آورده است ضمن اینکه، این تیم جوانان جویای نامی دارد که در صورت غفلت مدافعین بابلی، می‌توانند روز سختی را برای خونه به خونه رقم بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbzj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی خونه به خونه و راه آهن را رایگان کنید!
اختصاصی| درخواست هواداران بابلی از مسئولین تیم؛

تصاویر/ دیدار راه آهن تهران و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛