تاریخ انتشار: 1395/09/24 17:18
کد خبر: 243065

باشگاه نفت رضایت‌نامه پراهیچ را نمی دهد که به پرسپولیس نرود!

مدیرروابط عمومی باشگاه نفت تهران، گفت: با نظر علی دایی ایگور پراهیچ در نفت می‌ماند و باشگاه رضایت‌نامه این بازیکن را صادر نمی‌کند
باشگاه نفت رضایت‌نامه پراهیچ را نمی دهد که به پرسپولیس نرود!

به گزارش فرتاک ورزشی،حسین قدوسی در مورد مسائلی که ایگور پراهیچ در رابطه با مشکلات اسکانش در تهران مطرح کرده است، گفت:  طرح مشکلات و این قبیل مسائل جایش در رسانه نیست. بازیکن حرفه‌ای باید مشکلاتش را با باشگاه در میان بگذارد و با طرح در رسانه مشکلش حل نخواهد شد. درباره مشکل اسکان پراهیچ باید بگویم که در اول فصل مشکلاتی به وجود آمد که این مسئله هم ریشه در نقل و انتقال مالکیت باشگاه و تغییرات داشت. سپس مشکلات حل شد و باشگاه منزلی به متراژ 80 متر در نارمک در اختیار این بازیکن قرار داد. که او این منزل را قبول نکرد. این درحالی بود که طبق قرارداد قید شده که محل انتخاب منزل با باشگاه است. اینجا دیگر باشگاه مقصر نیست. او به هتل رفت و هزینه‌هایی را به باشگاه تحمیل کرد.

وی افزود: سه ماه حقوق پراهیچ عقب افتاده اما باشگاه 36 درصد به بازیکنان پرداختی داشته است. بسیاری از باشگاه‌ها کمتر از 30 یا حتی 25 درصد به بازیکنان خود پرداختی داشته‌اند.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در مورد بحث پیشنهاد پرسپولیس به پراهیچ، خاطرنشان کرد: بحث اینکه برانکو او را می‌خواهد یا نه با بحث اینکه پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد داده است یا نه فرق می‌کند. قطعا باشگاه پرسپولیس و برانکو حرفه‌ای هستند و به بازیکنی که قرارداد دارد پیشنهاد نمی‌دهند. پراهیچ با نظر علی دایی در نفت می‌ماند و رضایت‌نامه‌اش صادر نمی‌شود. او به خاطر حرف‌هایی که زده باید در باشگاه حضور پیدا کندو پاسخگو باشد که چرا این حرف‌ها را زده و اینگونه صحبت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjnvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدافع نفت به پیشنهاد پرسپولیس