تاریخ انتشار: 1397/07/08 21:13
کد خبر: 128189

فکری: داور با حریف مهربان بود/ من با صدرنشینی راضی نمی شوم

محمود فکری بعد از دیدار با شاهین شهرداری به گفت و گو با فرتاک ورزشی پرداخت.
فکری: داور با حریف مهربان بود/ من با صدرنشینی راضی نمی شوم

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص تساوی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر گفت: بازی را با توجه به شرایطی که حریف در جدول داشت، فکرش را می کردیم سخت شود. مخصوصا گرفتن سه امتیاز ولی خب با توجه به اینکه ما در این بازی شروع خوبی داشتیم. البته یه مقدار در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. از یک طرف دیگر به دلیل ده نفره شدن حریف هم نیمه اول هم نیمه نتوانستم استفاده کنیم.

 به هر حال چیز طبیعی بود که حریف با توجه به ده نفره شدنش وقت بازی را بخواباند و وقت کشی کند. ولی متاسفانه در ایران توجه ای به این مساله نمی شود. در مجموع ما باید از این فرصت استفاده می کردیم که نکردیم.

 او ادامه داد: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید گفته و به تیم حریف هم تبریک بگویم. فکری در رابطه به داوری افزود: در مورد داوری زیاد صحبت نمی کنم، گرچه در مجموع داوری خوب بود هر چند می توانست بازی اخراجی دیگری هم داشته باشد و اخطارهای دیگری هم بدهد، و یا اینکه وقت کشی هایی که صورت گرفت مدیریت کند. داور یه خورده با حریف مهربان رفتار کرد! 

سرمربی شاهین در پایان در مورد ستاره شدن تیمش نیز گفت: معنی ستاره لیگ یک شدن را نمی دانم ولی این را می توانم بگویم اگر بازی امروز را می بردیم صدر جدول بودیم اگر صدر نشین بودن ایراد دارد من نمی دانم! گرچه من به صدر جدول رسیدن راضی نیستم و با قهرمانی راضی می شوم. ما بازی با کیفیتی را انجام دادیم و الان با صدر جدول دو امتیاز داریم که شرایط مان بد نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpxn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به مس بزنیم/ روی غافلگیری گل خوردیم