تاریخ انتشار: 1395/12/12 18:22
کد خبر: 225644

روایت اوزیل از درگیری لفظی اش با مورینیو

نشریه بیلد قسمت هایی از کتاب بیوگرافی مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال را منتشر کرد.
روایت اوزیل از درگیری لفظی اش با مورینیو

مسوت اوزیل سال 2010 و پس از درخشش در جام جهانی از وردربرمن به رئال مادرید پیوست. او یکی از خریدهایی بود که مورینیو آن را توصیه کرده بود. اوزیل در سه سال حضورش در رئال زیر نظر مورینیو، یک مهره کاملا تاثیرگذار بود ولی در روزهای پایانی نقل و انتقالات سال 2013 راهی آرسنال شد.

اوزیل در بخشی از کتاب خود به درگیری اش با مورینیو در روزهای حضورش در رئال اشاره کرده است.

مورینیو از ضعف بدنی و کم آوردن اوزیل در دوئل های تن به تن گلایه داشت و پس از یکی از بازی های رئال در رختکن رو به اوزیل کرده و گفته بود:« یک چیز را می دانی؟ تو مثل یک بچه هستی. برو دوشت را بگیر که دیگر به تو نیازی ندارم.»

اوزیل اشاره کرده است که پس از حرف های مورینیو برای لحظاتی از او متنفر شده و یک بحث لفظی مختصری نیز بین آنها درگرفته است.

مورینیو که عصبی تر شده بود، اینچنین به حرف های خود ادامه داد:« تو فکر می کنی که با دو پاس خوب همه چیز تمام شده و با 50 درصد تلاشت در زمین من از تو راضی خواهم بود؛ ولی اینگونه نیست.

تو در نبردهای فیزیکی بسیار حساس و انعطاف پذیری. من از تو می خواهم که در حد خودت بازی کنی. می خواهم که در دوئل ها مردانه شرکت کنی. باید به تو یاد بدهم که فوتبال را چگونه بازی می کنند و در وسط زمین چگونه باید ظاهر شوی.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrjpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوزیل: پپ مرا نخواست و گرنه بارسا را به رئال ترجیح می‌دادم