تاریخ انتشار: 1395/12/25 00:05
سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛
کد خبر: 222920

مفتخر: مصدومیت بازیکنم معادلات را برهم زد

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم بازیکنان ایرانجوان بوشهر هیچ پاداشی دریافت نکرده‌اند که از مسئولان استان بوشهر تقاضا می‌شود به داد این تیم برسند.
مفتخر: مصدومیت بازیکنم معادلات را برهم زد

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، سعید مفتخر پس از شکست تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم حریف در دقایق اولیه با توپ‌کشی کنترل و مهار مهاجمان ایرانجوان  را در دستور کار خود قرار داد، اظهار داشت: یکی از بازیکنان تیم ایرانجوان در دقایق اولیه بازی دچار مصدومیت شد و این مهم سبب شد تمرکز تیم به هم بخورد.

وی با بیان اینکه نخستین گل دریافتی ناشی از اشتباهات فردی بود تصریح کرد: تمام انرژی خود را برای زدن گل گذاشته بودیم که متاسفانه از روی اشتباهات فردی نخستین گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با  بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم بازی زیبایی از خود نشان نداد افزود: در طول بازی تنها با توپ کشی سعی در بر هم زدن بازی داشت ولی بازیکنان ایرانجوان با تاکتیک‌های زیبا، بازی تماشایی از خود به نمایش گذاشتند.

مفتخر با بیان اینکه داور با سوت‌های ممتد خود سعی در کنترل بازی داشت خاطر نشان کرد: انتظار ما از داور لیگ برتری در این بازی بیشتر بود ولی بیشتر به نفع تیم حریف سوت می‌زد.

وی با بیان اینکه تیم ایرانجوان بوشهر از خطر سقوط نجات یافته است تصریح کرد: این تیم کماکان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه احساس می‌شود دست‌هایی پشت پرده باشد تا به مشکلات مالی تیم ایراجوان بوشهر رسیدگی نشود تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم بازیکنان ایرانجوان بوشهر هیچ پاداشی دریافت نکرده‌اند که از مسئولان استان بوشهر تقاضا می‌شود به داد این تیم برسند.

مفتخر بیان کرد: قرار بود تیم ایرانجوان بوشهر مورد حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی و یا شرکت‌ها قرار بگیرد ولی تاکنون وعده مسئولان استان بوشهر عملی نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrk6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: از الان به فکر شب عید بچهایم هستم/ دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛

ارتش ایرانجوان با لشگری از محروم و مصدوم در بابل
اختصاصی| کار سخت مفتخر، ناممکن شد؛